ZvijEzDiCe











moja malenkostrolleyesrolleyesrolleyes






Myspace Clocks at WishAFriend.com


ovaj sat je točniji od vašegnaughtynaughty







Lava Lamp from Wishafriend.com


ewo vam lava lampa baš je guba






< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (13)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoVi: Da/Ne…

Opis bloga

Dizz by: *LuDa MaLLa*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


[IMG]http://img123.imageshack.us/img123/953/70e9a0b09f3679e7358e62dhu7.gif[/IMG]


ovaj blog posvećujem svim rockerima


MMystical
AArty
RRelaxed
KKeen
OOld

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Moj najdraži igrač"Sergio Ramos"

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

S kolko bi ste ocijenili moj blog?
los
onak srednje
moze proc
dobar
the best
  
pollcode.com free polls


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
F1 Slovenia (moje i frendovo djelo)

nedjelja, 08.06.2008.

HRVATSKA

Ej ljudi, došo je i taj dan, danas igra HRVATSKA-Austrija
Ja mislim da će rezultat bit 3-1 za Hrvatsku
OLE OLE OLE OLE
Jedva čekam
Da ja ne pišem baš o nogometu pisat ću o nećem drugom, evo npr. da sam jučer bio na tulumu od Monike
Doma sam se vratio pol 11 (22:30)
Na tulumu je bilo super, tamo su bili Josip, Maja, Hana, ja, Mirjam, Nikolina, Monika i njen brat Karlo
Baš je tulum bio super
A ja nemogu prestat mislit na tu tekmu, baš sam nervozan, pa ipak je to Hrvatska
Danas sam bi sa Lukom kod mojih dede i bake, tamo imam psa koji se zove Nera
Išli smo sa njom u šetnju
Sad baš slušam Iron Maiden-Fear of dark
Pjesma je super
A inače nitko u mom razredu ne sluša isto što i ja crycry
Baš sam lonley
Sad su me i neki frendovi počeli izbjegavt, ali radije nebi htio napisat tko su oni, da se nebi uvrijedili
Eto sad željno čekam u iščekivanju tekmu
Pa eto idem se malo spremit za tekmu hh
XDDDDDDDDDDD
Idem ja bokmahwave



| KoMoVi (68) | …PrinT… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.