/ ....život je težak... - Try too understand me - Blog.hr

nedjelja, 25.11.2007.

....život je težak...

Jeste li se ikad pitali kako je to umrijeti,dali se bojite smrti? Vjerujete uopce da je to sudbina..da ili da neko visi odlucuje o tome..U sto vjerujete....?...znam da pitam puno mozda glupih pitanja al jednostavno kako sami vidite odmah od pocetka dosta sam u bedu.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dvije osobe meni bliska rodbina nalaze se u bolnici u jako losem stanju..danas sam bila u posjet i vjerujte mi nije ljepo gledat osobu pred smrt.....znam da jedna barem molim za to ce se izvuc...al isto tako znam da cu izgubit jednu voljenu osobu..jednu osobu koja me prati cijeli život....koju neizmjerno volim....i bez koje neznam kako ću.....Neznam jesu li moje frendice shvatile da neke pute zadnji tjedan mi varira raspoloženje....sorryite cure al jednostavno me ulovi bedara cim se sjetim na moju nonu...znam biti malo živčana..jer ne mogu prihvatiti njenu sudbinu.Doktori su nas zvali da je u jako kriticnom stanju...jedva sam cekala da joj idem u posjet al..ona me se ne nit ne sjeca tko sam....ne može prepoznat ljude....ne moze razumno pricat,složit rečenicu......nemate pjma kako mi je tesko..al savladat cu to...uspjela sma savladat smrt njenog muža mog nonića..uspjet ću i njenu..al ona jako dobro zna....da ce ostat uvjek u mom scrcu....nemojte mislit da sam pesimistica al znam kako stoje stvari realna sam..moram si neke stvari jednostavno stavit u glavu ..kako se nebi razocarala u previse stvari....Nadam se da ce sve bit u redu...jer nije fer ne nije njeno vrijeme....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 19:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.