/ The new begining or..?! - Try too understand me - Blog.hr

ponedjeljak, 03.09.2007.

The new begining or..?!

Evo otvaram novi blog...skroz mi dopizdio stari pa odlucila okrenut stranicu..ljeto je gotovo..a ja jos cekam neki znak XD...uglavnom..jedva cekam subotu heh zivim za nju....ovo ljeto je bilo zakon svasta se izdesavalo al pre brzo je proso jebiga!!tuzan

Beh napokon je i meni krenulo ponovo ..svaka kocka ide na svoje polagano....dead


Jao danas prvi dan skole jao..kako vam je proso???.-..beh meni recimo uredu heheh..prvi dan i vec jedan neopravdani..hehe zakasnila na sat rofl...a jebiga dobro sam pocela ha...lol....

Beh to je to od mene pusa svima kiss



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 18:48 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.