NaSe SlIcIcE:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

andy

Image Hosted by ImageShack.us


tonka i ja

Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

O nAmA:

anđela o niky:

odlicna je prijateljica
spremna pomoci kad god ti triba i super je osoba
sa njom se mos i zaje*avati i ozbiljno popricati o nekim stvarima
ali brate zna me nasrati teze hihihihihi smijehnutnut
a isto tako i podiliti savjete i oraspoloziti me kad san u komi
ma ja nju puno volin kisscerek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ovo van je moja lipa niky oliti ga NiKyTa
hehehheee kisssmijehcerek



niky o anđeli:


super je frendica, mogu joj reći sve i znam da nikad nikome neće reći... uvik me razveseli smijeh
nekad me iživcira kad se previše dere na menemad ali sve je to ok i ja njoj oprostim jer je puno volim hhihihihi kisscerek
Mogu pričati s njom i ozbiljno, i sprdati se do mile volje... i to je to
cerekcerekcerek



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ovo vam je andY moja slatka


ponedjeljak, 20.08.2007.

Zaigrajte s niky rofl


Link: PlayMyGame


"Pametniji" post uskoro wink



| CoMeNtIrAj (69) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.