Matorke erotske price - Pronađite djevojku

nedjelja , 23.12.2018.

Sexy Matorke










Click here: Matorke erotske price






Sapnula mi je na odlasku da je sigurna da si me jebao! A o nekom seksu medju njima nije moglo ni biti govora! Moju suprugu Milenu rodila je u 16. Vise je bila mrsava, ali je bila skladna.



matorke erotske price

Visoka je i lijepa, kao izvajana. Ocigledno da je vodila racuna o liniji svog tela iako je bila u tim godinama. Sada kada sam vec stasao pomalo se i stidim da je gledam,posto me je par puta uhvatila kako buljim u njeno dupe.



matorke erotske price

Sexy Matorke - Bio sam zadovoljan sto sam nasao ujnu da jebem dok sam ovde, pa makar bila samo ona.



matorke erotske price

Postovani, pred Vama su Istinite erotske price devojaka i gospodja iz Srbije koje nismo smeli javno da objavimo. Necenzurisane price mozete citati samo ako ste punoletni. Za citanje istinitih necenzurisanih prica preko Vaseg mobilnog telefona procedura je jednostavna: Ukucate rec SEX i posaljete je na broj 6286. Svaki dan cete dobijati price po ceni od 20 dinara+ plus porezi Telekom: 26,64 din. Za odjavu sa servisa,kucate STOP SEX. Z 40 u slobodno vreme se kurva,ne zbog novca, vec zbog gladi za kitom; -Sestra i brat, oboje po 18 godina imaju,napisali su svoje dozivljaje, koje nismo smeli da pustimo na sajt; Majka 45 god,M. T iz Beograda i njen sin 21 god,R. Majka nam je poslala dozivljaje sa tog vikenda. Morala je da ga nauci kako se zaista tuca... I jos mnogo najperverznijih istinitih prica, mozete citati svakog dana uz Vas Sms erotski klub, ako ukucate rec SEX i posaljete je na broj 6286.



Erotska priča 2017
On je jedini od porodice znao pravu istinu o svom ujaku i jedino je on uspevao da razvedri ujnu svojim šalama i urođenim šarmom. Ali bojao sam se kako bi se moj eventualni flert odrazio na moj i njen odnos sa suprugom. Moja ujna Mira je bila zena od 35 godina prilicno zapustenog izgleda. Moj ujak Aca je bio vise van kuce a i kad je bio, slabo je razgovarao sa ujnom. Dosli smo do sledece stanice mesto pored nje postalo je slobodno, mislio sam da cu sada morati da nesto uradim da brzo predjem napred da me neprovale drugi, mislio sam sesce na to mesto, kad et je i dalje moj kurac kroz shors tvrd ko stena miruje medju njenim tako lepim guzovima. Prestao sam da joj lizem slatka stopala i polozio je na ledja. Supruga mi je rekla , pa ostani i završi posao, sutra je subota, ne radiš pa onda to ujutro završite. Samo su nas pogledali i gaćice su nam same spale, odmah smo kleknule i krenule da im pušimo svima trojici i da se nas dve ljubimo i ližemo velike grudi ko prave frajle jedna drugoj. Nekoliko puta sam je vidio golu ili polugolu, neprimjetno naravno. Da l me je primetila ne znam, ali msm da jeste, jer se presvlacila kada odem do nje, nekada je cam bila i u bademantilu…Primetila je kako koj nelada gledam u grudi ili u noge, ali bilo je nemoguce ne primetiti ih… Jednog popodneva sam otisao do nje jer mi je bilo dosadno kuci, bilo je leto…usao sam u wc-u i taman kada sam zavrsio i pre no sto sam navukao gace usla je s rukom preko usta i sirom otvorenih ociju se izvinila, i izasla, ali primetila je da mi je bio dignut kurac kao neboder u Cikagu. Obično me prilično isfurava zapinjući zubima ali ovaj put je sve bilo savršeno. Njena povučena narav je stalno sprečavala druge muškarce da joj se približe i ona je ostala za sve godine braka uzorna supruga i majka.

[Gaz chat|Swingerska poznanstva hrvatska|Web sex kamera]






Oznake: matorke, &, Ujna, mira

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.