Lazanje Plemeniti Drugi

nedjelja, 24.06.2007.

Uvod u seks...

Ovo je post o seksu. Posvećen samo i isključivo božanskom osjećaju stapanja s drugom (ili dvije ili više) osobom u zajedničkom cilju postizanja tjelesnog užitka nedostižnog intezinteta. Jednostavnije rečeno, radi se o jebanju, karanju, lizanju, pušenju kurca, drkanju i svršavanju (po sisama). Ništa manje, a dali i više stvar je individualnog pristupa.

Ja se volim seksati! Pardon, ja se obožavam seksati! To je rečenica koju bi svatko trebao bii u mogućnosti iskreno izreći pred svjedocima. Ako ne može, seks nikada necu biti više od pukog ispunjavanja animalnih potreba ili bračnih dužnosti. Drkanje penetracijom kako ja to volim nazvati. Treba zaista voljeti to, uživati u svakom pokretu, u svakom mirisu, u svakom dodiru, u svakom uzdahu, u svakoj maloj grubosti, u savršeno tempiranoj velikoj grubosti, u grebanju do krvi, u nabijanju duboko, u primanju i u davanju. Ja to volim. Sve to. Zato sam i dobar u krevetu. Ne hvalim se, jednostavno jesam jer sam veći dio puberteta bio opsjednut time i iz dana u dan sve se više obrazovao, učio slušati svoje tijelo, učio slušati žensko tijelo, skupljao iskustva, dobra i loša...sve što je proces učenja koji ne staje jer želim još više znati, još bolje znati slušati, biti još bolji.

Veličina kurca je sporedna stvar cijele priče. Ja imam kurac. Nemam kurčinu, ali nemam ni pišu. Imam kurac. Standardni. Meni mali zbog vizualnog dojma, ženama presavršenodovoljan. Point je da je svaki kurac dovoljno dobar ako radi. Ako stoji i stoji i stoji i stoji i diže se i diže i diže i po narudjbi i po osjećaju i po milovanju i usred noći i usred jutra, dovoljan je. Ako ne radi i ne stoji, idite doktoru. Za vrijeme dok se liječite ako vam je partnerica nezadovoljena onda imate problem.

Postoji pattern. Pattern je da ljubavnice, fuck frendice, bilokakve "druge" žene u životu s kojima niste u vezi/braku, a one su OBAVEZNO svjesne da su "druge po redu", vole biti jebene. One vole da ih se jebe muški, animalno, duboko, grubo i dominatno. Primjetite da isto tako žene nikad ne bježe sa ljubavnikom koji je nježan, da nikada ne napuštaju dečka zbog nekoga tko je sladak jer je donio cvijeće...uvijek je stvar da idu sa najvećim kretenom koji izgleda da ce pogledom pobiti pol birtije. Nije to zato što voli grubijane. Nego zato što [pogrešno] retpostavlja da će je on izjebati kako treba.

Primitivno, ali je pattern i čast iznimkama koje potvrđuju pravilo.

Dosta za danas. Već mi na glomazni erektirani muški spolni organ ide ova namjerna bezrazložna apstinencija...