Lazanje Plemeniti Drugi

srijeda, 13.06.2007.

kad je već mlad zaljubljen i pička

i to osjecajna pička, ajmo mu pomoći.

Dakle napalio se na neku djevojku na četu i nešto je sjebao pa šalje okolo na portale spam i mole da mu objave. Budem mu pomogao.

Pismo počinje ovako:

Za Magali.....

..nije bitno tko će pročitati ovo pismo, pišem ga samo da ga pročitaš ti.....

Kako je pogrešan svaki moj dan, u kojem nisi ti....ni jedna ova riječ nije dovoljna da ti opišem kako mi trebaš.

Ušla si u moj život na tako čudan način, neznano, tiho.....učinila si ovog čovjeka tako boljim, bila si moj zagonetan osmijeh, bila si moje išćekivanje noći...nada u svaki novi trenutak koji će se činiti kao vječnost. Svaki dan bila si nešto novo..a sad, postala si moje buđenje....ni zora te ne može zamijeniti, ni sunce me tako ne može ugrijati....ni kiša me tako ne može namočiti....da kroz mene prođe osjećaj kao da ležim na cesti potpuno gol.

nastavak na:
http://www.net.hr/webcafe/page/2007/06/12/0242006.html

.