Lazanje Plemeniti Drugi

subota, 24.03.2007.

Turn me on...make me SCREAM!

Gdje su nam limiti? Danas sam doživio prvi put u životu da mi je srce otkucalo 190 otkucaja u minuti. U prijevodu više od 3 puta u sekundi mi je srce zakucalo. To je brojka pri kojoj bi svaka prosječna osoba pala u nesvjest. Ja sam radio. Sat i 20 minuta konstatno preko 160 otkucaja u minuti.

Playlista tih trenutaka:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Potrošnja kalorija nakon prvih 45 minuta (dovoljno govori o ubitačnosti tempa):
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sve skupa skoro 1000kcal. Imam oko 2-3kg masti viška na tijelu to je 18000 - 27000 kalorijskog deficita kojeg moram napraviti. Sa guštom, silom, razinom testosterona u nebesima. Oko 5-6kg tjelesne mase je to. Pošto sam pretprošle godine skinuo 18kg i jako se fino izgradio, iskustvo kaže da za 6-8 tjedana je rezultat tu. Moram to istopiti...do sad je bilo lagano treniranje, građenje lego kockica, sad kad sam lijep čvrst i zavidne muskulature moram poručiti mršavcima

Up yours bičez!!!!

Ali danas kakav workout....na vrhu svijeta sam bio. Ništa me nije moglo zaustaviti. Ponijela me playlista, ponijelo me nabijanje heart ratea...ponio me testosteron. Tako sam sav živ, ubijen i spreman za akciju. Seksa mi se! Jako...testosteron mi je u nebesima kao da rokam vinstrole. Jooooooj da bivša nije u Opatiji poslovno sad bi orgazmički stenjala....vrištala...grebala me po čvrstim ledjima...do krvi...pa bi je zavezao...pa bi je grizao i lizao...prekidao trenutke nježnosti sa sitnom slatkom grubosti...kako bi bilo dobro...just imagine...onako da je pustim malo da se opire, malo samovolje i onda snažan rez...pa opet pustim da misli da može...pa opet rez...kako je to pali...

Mah...danas sam gledao Pablo Francisco - Ouch....odlično, svaka preporuka. Nakon njega većina stand up komičara mi je bila bezveze...sad se skida Carr...treba i njega probati...pablo ssssakon
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

np: 08-nelly_furtado-say_it_right-jrp.mp3