Lazanje Plemeniti Drugi

srijeda, 14.03.2007.

Idu dani prođe rok

...eto vraga skok na skok.

Mrzim proljeće. Mrzim pelud. Mrzim alergije. Mrzim kihanje. Mrzim šmrcanje. Mrzim papirnate maramice koje grebu nos. Mrzim štumf gumice. Mrzim idiote koji se voze u lijevoj traci sporije nego oni u desnoj. Mrzim kihanje, šmrcanje, alergije i pelud u proljeće da podsjetim samo. Mrzim i genetiku. Hala.

Oči me svrbe, glava boli, kašljem, kišem, slomljen sam ko ulickati metroseksualac kad mu ukinu pretplatu na mens health...i kišem pritom. ubio sam danas 6 paketa maramica. Neda mi se više puhat nos, trpit nadražanost nosa, grla, potrebu za kihanjem i konstantnu glavobolju.

Postao sam preblizak sa bivšom djevojkom. Počeli smo se opet družiit, provoditi kvalitetno vrijeme, redovito i kvalitetno se seksati...no kako god i koliko god ja želio, to nije to s njene strane samo joj paše moja društvo i sve ostalo što ide s tim. Moram je distancirati malo tako da to i činim. Ja ne vjerujem u nategnute veze i veze iz navike. Smatram da je to bullshit. Ili je ili nije. Sve ostalo je šlag na tortu, marmelada na maslac, nazovite to kako hoćete.

S tom osobom sam imao klik, stvarno s moje strane je to bilo to, no lijepo je da me to popustilo i da to mogu kontrolirati. Isto tako čitam o slušam ekipu, testosteron im divlja, proljeće ovo ono. Kod mene nula bodova. Jednostavno još nije. Čekamo da sinusoida raspoloženja poleti u nebesa.

Ekipa koja je imala sonyericsson telefone T65 i T68 imala je u njima bioritam opciju. Sinusoida koja ide gore dolje. Danas sam prvi put dobio neku potrebu za flertom i zajebancijom s drugom osobom. Iskreno tražiom neki zanimljiv dating portal da se malo zajebavam, a kad se ja zajebavam i dobro sam raspoložen, uvijek se nešto kvalitetno iz toga izrodi. Iskrica mi je bljuv više, smokva mi je hardcore, drugo pametno nis neznam takod a čak razmišljam o majspejs.

Hm...