Lazanje Plemeniti Drugi

četvrtak, 08.02.2007.

Proljeće je stiglo...

...svima je do jaja. Tako bi rekao srpski reper poznat po jako eksplicitnim riječima, Ajs Nigrutin.

Osjecam nekako da mi se razina hormona povećava. Nisam siguran da li je to od treninga, ali sam siguran da na Renata Sopek fitness video vrijeme od nule do erekcije sa prestao mjeriti u minutama...prešao sam na sekunde. Ne osjecam se napaljeno ko mladi alabatros koji bi fukao, ali mu se nemoze dici pa se glasa simfonijom koju nemoze nadglasati ni svinja taman prije kolinja (pozdrav sim prijateljima životinja uz pjesmu "Umrl mi je pajcek moj"). Osjećam se onako rasploženo za seks iz ljubavi. Beskonačno dug uz jednu jedinu zvučnu kulicu.



Da se dražimo, ližemo, ljubimo... Želim uzeti žličicu, sladoled od lješnjaka i ispustiti iz žličice taj sladoled na njen trbuh. Vidim kao se trzne. Onda jezikom guram taj sladoled po njoj dok ce topi od njene topline i mog daha. Pa a srkenm u usta i rashladim si jezik s njim. dam joj puu s takvim jezikom. Vadim praznu hladnu žličicu iz sladoleda...jako hladnu i staivm joj na vrh bradavice. Čitavo vrijeme joj ruke ili držim ja ili su svezane.
Pa je okrenem na trbuh, sjdnem na guzu da imam cijela leđa za igru...ma joooooj...to je samo uvod...sve se zna a glupo mi je sada pricat price kad se sve to improvizira ovisno o situaciji...no ovo sa sladoledom zelim...još mi samo fali neka Ona.

Slaverina ako se ne javi Ona, mozes i ti :D