Lazanje Plemeniti Drugi

nedjelja, 05.11.2006.

Invaljid

Sinoć sam završio na hitnoj da me malo slikaju. I tako dodje meni onaj pederčina što je zviznuo s konja...kako li se ono zove...e da Lupino...stevica lupino...srbin sigurno s takvim imenom. I krene on oko mene cici mici pa skine majcu a ono užas...kost i koža. Naravno rekacija je bila sasvim primjerena činjenici da su mršavi ljudi zli. Počeli smo se prepirati, ferje leti, blic škljoca a on je i dalje pičkasto premršav i zao urla dok ja u ekstazi što zajebavam mršave ljudi koji su uvjereni da je lijepo biti muško i hodati oko sa manje od 3kg mesa na čitavom trupu.

I kraj, u bunilu izleti van urlajući da on neće više slikati pizdeke za siću i ja izadjem van i sjednem u čekaou da vidim rasplet odmah pokraj lika što je išao seksati usisavač pa sad ga nemre skinuti i dijeteta što je progutalo mamin vjenčani prsten misleći da je bombon.

Za sat vremena zove mene kirurg unutra opet. Mlad, lep nezan neizbezna ko ja, ali za razliku od mene zbunjen ko govedina u svinjskim kobasicama. I sad pa dobro je nisi ništa slomio od kostiju, ali dečko ti si u kurcu, dobičeš longetu jednu divnu krasnu. Srce mi je stalo i tad krenu vapaj za doktorom...doktore bolan nemoj bogatitvoga baljegari dece mi moje pa de mi nemoj staviti langetu keve ti ajde, daj popi jednu ljutu samnom ali nemoj brate, kume moj longetu. Još ga nisam uvjerio, pa me pitao zašto nebi ja longetu. Pa čuj doktore buraz ajd nemoj, gle mlad sam lep, pa kako cu da jebem...ovaj bebe pravim...sa potkoljeničnom langetom na lijeva noga. Pa nemogu imati kontrolu čitavo vrijeme, ne mogu se spusitit za oralac...ajde doktore znaš da to male vole a ja ih mrzim odbijati nezadovoljene.

I tako samo se prepirali još koji minut. Nije u redu od njega što sam mu morao detaljno opisivati kako ja pravim bebe s nadom da ih nikad necu napravit, dakle kako ja uzalud pravim bebe jer se zna da sam u tome prvak id a zarađujem novce od toga, pa će od mene da pokupiti neke trikove i onda opet nabacivati smiješke u ostatku noćne smijene svim tim željnim medicinskim sestrama svih konfekcijskih brojeva, godina, i svih tih razlika, neovisno čak i o broju bajadera koje imaju sakrivene po ladicama da kolegice ne skuže kad netko pokloni.

I dogovorili se...ostao sam mobilan...ali na štakama. Tako da sad mogu parkirati an ivalidska mjesta bar nekih 7-10 dana.

Rasplet s bivšom je da smo službeno fuck frendovi...predobar nam je seks tj ja sam njoj dobar, a ona meni je fora jer me sluša da bi stalo nesto izmedju toga :D

- 20:13 - Jesu ti dobre lazanje? (22) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije