Lazanje Plemeniti Drugi

subota, 04.11.2006.

No strings attached

Eto sad sam službeno i ja slobodan. Ugovor je sporazumno prekinut sa inicijativom i inzistiranjem sa moje strane, ali dogodilo se da se veza nije razvijala. Stala je nakon prvog mjeseca i nekoliko urnebesno dobrih ševa i na istom nivou je ostala ostatak vremena tako da smo zaključili da nije to to i idemo dalje (uz protivljenje suprotne strane, ali shvatiti ce me ona). Znamo oboje zašto je to tako jerbo komuikacija i iskrenost je na nivou.

Uglavnom prazan stan umjesto da bude ispunjen orgazmičkim uzdasima ispunjen je zvucima nekim raznim glazbenim lijepim.

Joj idem se regati na iskon char, iskricu, smokvu i ko zna gdje još...dosadno mi je :D

1:01 i 101. post...ko bi rekao simbolike

edit: 11:51 Pas mater i nesreći svemu...upravo, nema 10 minuta odonda isoa sam napraivit djir s motor i vozio sam se na zandjem kotaču i pretjerao sam i izvrnuo se....onak jebote nesreca...sve pastike na motoru sam sjebao, srecom ama bas nista od mehanike....ali i motor mi je pao na stopalo i boli me i nemogu hodati...pao mi je toliko jako da je moja noga strgala jedan dio oklopa. JEBOTE NESREĆA DA TE JEBALA:::OVO JE PREVIŠE....čekam da mi pizzu donese

ovako izgleda takva nesreca: http://www.youtube.com/watch?v=blqPF2D6adA

- 01:01 - Jesu ti dobre lazanje? (10) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije