Lazanje Plemeniti Drugi

subota, 28.10.2006.

Ne nije dobro...

Osjećam se iznimno glupo i jadno...neznam...nakupilo se...emotivno sam ok, tu nemam problema...ipak sam ja muško...sve ostalo me je nepresusan izvor frustracija. posao, financije, murphy i njegova uplitanja u tijek zivota, seks, odnosi u obitelji...

ova prometna..jebote..ujutro, otvorim garaz, sjednem u auto, kruzim lagano i slusam plavi radio...vozimo se u koloni 30km/h i ja pogledam desno neki bager kurac palac i lik isprem mene stane i ja dum razbijme auto. Oči su mi još krmeljave bile. ja se vozim strasno...ali onako da mi treba uzeti vozacku i prije nego je podignem, ali a uvijek pazim...ono uvijek...ne griješim i dobro znam kud sto i kada...ali jednostavno sma se iskljucio, vrtio sma u glavi bas te probleme oko posla i premalo novaca koje zarađujem i pogriješio sam...katastrofa. Danas i jučer sam napravio motorm 170km po gradu i digao sam ga na zadnji na vise manje svakom semaforu na kojem sam bio i jurio sam ko 3 kretena i sve stima, ok se osječam, nijednom nije bilo nista van kontrole, osim sto ljudima okolo egzibicije takve ne izgledaju sigurno ali sve je bilo ok...ne kuzim kako mi se to moglo doboditi...

da ne govorimd a ima vec 10 dana da nisam seksao, ali sto je najbolje ja nisam vec 5 dana potrebu osjetio za to...to mi se nikada nije dogodilo...imam libido ko slon uši...

neznam...sad sam roknuo efedrin (50mg) kofein (200mg) L-carnitine (1200mg) i C vitamin (2g)...idem trenirati ako ce mi se dati

np Paul_Van_Dyk_-_Live_at_the_Powerzone_08-21-2004.mp3...jako glasno iz super ultra mega jebenih wood made zvučnika i moofera koje sam si prije dok sam zaradjivao konkretnu lovu i priustiti...