Lazanje Plemeniti Drugi

subota, 21.10.2006.

confession

I`ve got a confession to make. Jednom davno, iza 7 gora iza 7 dola, dok su zmajevi hodali zemljom, a dionosauri letjeli nebom, bez mladena burnaća, josipa katalenića i spoznaja o telefonima bez žice, tankjom televizorima lakšim od pola tone i struji koja je dostupna 24h dnevno zivjela je i jos uvijek živi jedna djevojka. Posebna ili ne to je sasvim nebitno, meni je bila sve na svijetu a i malo šire. To su bili dani kada je i nenadjebivi lazanje jos moga razviti osjecaje dublje od onih jednakim razocaranju besposlenog vječnog studenta prometa koji će vječno ostati na SSS jer mu je milan na kladionici odigrao X pa ce morati zicati mamu novce da mu da za pivu večeras i to radnim danom, odmah nakon nogometa i nikada nece skupiti da plati ispit.

To je to jer nemam bas vremena za bloganje...kriza akcija...samo sam htio reći da je i to jednom postojalo i toga se obično sjetim kada cujem neku pjesmu od urbana vatre i ostale hrvatske ekipe tog žanra...stoga evo malo:

I zbog mene
Ja zbog tebe
pitam se
Ima li te uopće

Ili me vuče svojoj blizini
Strah od voljeti
S tim još mogu
Biti voljen
Može me izbrisati

Stoji netko usred mene
Čistom voljom dodjeljen
Tko me bira svog za sebe
Sve što nosim kupuje

Sad sam spreman da se bacim
Pod korake tog sna

Ima li tu mjesta za mene
Sasvim mala rupa je
Dovoljna
Da se ušuljam u tebe

np: Moby - Flower.mp3

- 11:04 - Jesu ti dobre lazanje? (10) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije