Lazanje Plemeniti Drugi

petak, 01.09.2006.

Ja student

Imam takvu neopisivu želju za odlazak na party. Da se ubijem sa 220 - 230mg kofeina (efedrina), bar 500-600% RDA vitamina, ginsengom i ostalim legalnim stvarima u nepreporucljivim dozama i da plešem ponesen ritmom nekog dobro raspolozenog DJ-a. Imam osjecaj studenta. Neopisivo čudan mi je to osjećaj iako bi mi trebao biti sasvim normalan. Radni je dan, 2 popodne, ja u pidjami, ližem sladoled, stol zatrpan kablovima, mob na punjaču, ipaq na punjaču, 5 icq prozora otvorenih, otvorena skripta sa podebljanim definicijama na tim svim kablovima sa zabilješkom di sam stao, 6 DVD-a ispod monitor sa postitom "presnimiti i vratiti", 4 bloga na temu seksa u pozadini. Onak, bas se osjecam kao student a to vec nisam duuuugo vremena osjetio iako studiram.

Bio sam na jednoj manjoj operaciji pa moram mirovati i mogu ponosno izjaviti da od proslog petka nisma obukao nista sem pidjame i tako mi pase. Ne sjecam se zadnji put kad nisam radio bas nista. Zapravi siguran sam da je proslo vise od godinu dana od takvog trena jer sam bio na poslu svaki dan zandjih 13 mjeseci. Bio bi i sad da nije ovako kritično, sinoć sam otišao do garage i nazad i krvario sam. Ali da se vratim na temu studenata. Dakle okoliš u kojem je sasvim normalno ustati se u 11:48, bauljat po kući i kuhati čokolino. Zatim ritualno odraditi trosatnu kavu, kratki obilazak gradskih dućana, te potom sjesti za knjigu i konstatirati nakon pol sata da baš danas nejde učenje te početi smsati (sa maminog moba jer student nema nikad para) i dogovarati večernji izlazak. Spremiti se, užicati nešto love od staraca i zarakijati do jutra.

Sjetio sam se i kad sam ja bio student koji je "studirao". probudis se oko 6...doručak, pranje zubi, otišao na fax, pravio se da slušam, često i zaspao na klupi sve do pauze, u menzi se najeo, opet predavanja, došao doma s namjerom da učim, ali ipak otišao na trening, došao doma legao u krevet...jer sutra sve opet ispočetka. Divan život. Naravno da si već duže vrijeme ne mogu zamisliti takav život. Onda sam fušario, sad imam obvezu posla s punim radnim vremenom i svih obveza koje stoje iza toga. Ni onda nisam baš bio student. Nisam obraćao paznju na studentice nego na znatno starije tete. Vjerovao sam da cu od njih puno vise nauciti (i jesam, pogotovo tamo di "treba"). Studentice su mi bile nekako "nedorasle". Znam onaj bullshit mambo jumbo koji se prenosi s koljena an koljeno a glasi "djevojke sazrijevaju puno brže od muškaraca" i na njega mogu smao citirati jednog velikog mislioca 21. sotljeća, lazanje koji bi na to odgovorio "sazrijevaju moj kurac". Vjerojatno bi zbog navedenih koje ovo pročitaju trebao argumentirati navedenu tvrdnju, no moram razmisliti dobro da li bi imalo efekta zbog nekih stvari koje jednostavno nisu svjesne u svijeta oko sebe. I da, mlade dame i gospodo, osrednje opremljeni auto kompaktne klase sa osrednjom motorizacijom košta 20 000€ i ne nećete ga zaraditi tako brzo. Stan košta 120 000€ na više i da, njega je 6 puta teže zaraditi nego navedeni auto. I ne, 70% nas (generacije rodjene pocetkom i sredinom osamdesetih) neće uspijeti zaraditi takvo što bez tata mama servisa.

Tu sad nastaje konflikt, ja ispadam bahat umišljen i jalan i u krajnju ruku nesposoban, jer one će sigurno uspijeti evo čim dovrše 4 kave u nsb-u pod izlikom da su naučile nešto i obiđu nekoliko dućana sigurno spremiti tih "samo" četiri ispita koji su im ostali u jesenskom roku i napredovati godinu više. Sve to uz najveće teme kako je marko gad i doveo je maju pred ivanu a ivana ga obožava i kako je mogao gad jedan.



np: Gibonni -11- Posoljeni Zrak I Razlivena Tinta (live @ dom sportova).mp3