Lazanje Plemeniti Drugi

nedjelja, 20.08.2006.

digresija

Hm...danas mi je spesl samvan pokusala nesto izvesti...sto je cini vise samvan nego spesl. Pas mater...a bas mi draga. Ne shvacam, bio sam joj najbolji na svijetu...da je prema meni netko bio takav mislim da bi se ubio za tu osobu. Ne volim kad sam nekome najbolji na svijetu...ali jebeno najbolji kakvog moze sanjati, željeti i čitati u ljubavnim romanima o njima... i onda da me se potkopa. Tako to ne ide. Sad cemo vidjeti kako plese na drugaciju glazbu...a ponajvise na dobivanje glazbe na kapaljku. Ovo je bila prva kojoj sma dopustio da se približi i koja mi je prirasla srcu u neko vrijeme. Drago mi je jedino da sam očito ja sazrio dovoljno da mogu odlučivati o nekim stvarima i da mogu biti muško u onom obliku u kojem trebam. Ovo je bila djevojka kojoj sam se veselio...koju nisam samo "odradjivao" da bi dobio ono sto me zanima u tom trenu pa onda lako ćemo...i prva je koju nebi ni pomislio prevariti, dok mi je prema drugim potpuno svejedno.

I da...bila je prva moje godiste ili jedno mladje...no očito sam imao razloge zašto su mi sve bivše bile od malo do jebeno puno starije od mene


Da, odlučio sam...pisat cemo jos malo...ovo me razocaralo...moralo je izaci iz mene....hvala blog.hr-u...text o vjezbanju next time...ovo me dirnulo tj taj njen pokušaj me dirnuo tamo di nije smio. Sad cemo opet po starom...kako sam...dobro sam hvala na pitanju.