Lazanje Plemeniti Drugi

petak, 23.06.2006.

grow up

[Ovaj tekst se cini dug, ali je pisan da se lako cita i brzo, tako da ko i krene citat iako sumnjam da ce biti takvih, no svejedno, ko krene nece dugo vremena sostaviti]

Živciraju me neke stvari. Živcira me izmedju ostalog cijena benzina, manjak novaca i ostale teme poznate svima, ali mene zivira nedojebanost djevojaka mojih godina. Ja si vec stvarno pocinjem mrmljati u (friško obrijanu) bradu da je u meni greška i da ja možda previše očekujem. No, ja očekujem znatno manje nego što dajem.

Živcira me kako netko može biti tako izgubljen, tako prazan, tako van sebe sa 20 godina. Pa nije to malo....u 20 godina ljud su izgradili i upropastili poslovna carstva, dva svjetska rata skupa su trajala pola tog vremena...wtf u cemu je problem da sve cure tih godina su tako nedojebane, izgubljene i ono naj naj naaaajgore...neznaju se prepustiti i opustiti kad treba, niti uozbiljiti, razmisliti i odreagirati kad treba. Imaju glupe kvaziprincipe a ne shvacaju sto je princip niti imaju valjani razlog a niti ne shvacaju dugorocne i kratkorocne poslejdice. Nisu iskrene i kao da se boje nesto reci sto osjecaju.

Grrrrrrrrr pitam se cemu trud....zadnja djevojka s kojom sam imao nesto ozbiljno je bila 11 godina starija od mene (20vs31)...ne to nije bio bolestan odnos, kad bi bili skupa razlika je izgledala kao da je vrlo vrlo mala, savršeno smo se slagali u svim pogledima, sex je bio predobar...stimalo je...my fuckbuddy ima 30 i savršeno funkcioniramo u tom pogledu i to smo kliknuli u rekordnom roku...ali nesto mojih godina +/- dvije...no fucking way...


Uf....ova "mala sjatkica" mi je nekako spešl prirasla srcu i baš mi zato to smeta...steta sto cu je morat izbacit iz zivota...evo na poslu čitavo jutro nisam nis napravio a moram jedan projekt zavrsit. Ma doci cu popodne na posao i do navečer to odradit ili po noci...idem na sladoled i provozat se...ionako mi je sluzbeno zavrsilo radno vrijeme za ovaj tjedan.

Jednom, frendica (34 godine btw..vidite o cem pricam) je barila nekog astrologa whatever i radio mi je neki profil...pouka izmedju ostalog je bila da se moram nauciti bit strpljiv... Ne vjerujem u horoskope i te mambo jumbo gluposti, no, čovjek koji me nikada nije vidio niti je nista cuo o meni osim dana i sata rodjenja nakon 10-ak min analize mi je izbacio pljunutog mene. Sve dobre i loše osobine koje nosim. Jednostavno me pogodio....sejvao sam to i ne pridajem tome veliku važnost, ali....pogodio me...i to je činjenica. Radio je i predviđanje u ljubavi, u 6. mjesecu ce biti nesto malo...e pa malo je....ali ce morat otici. A zao mi je iskreno zbog toga, bas mi se svidja kao osoba...i psihicki i fizicki. Da se s njom vjezbam strpljivost? Tesko...nema onog kemičnog KLIK

Joj jesam li ja to spoemnuo kemiju? Zvučim ko neka kokoš koja sjedi radnim danom prijepodne u frizerskom salonu, čita kozmo pazeći da si ne ošteti friško lakirani lak na noktima, tražeci teme o riješavanju celulita bez vjezbe i bez dijete u samo 17 sekundi dnevno, govori o dečku s kojim je zabrijala u hemingwayu ili whatever mjestu u koje tatica pusti, kako nema kemije. Sta to znaci imat kemije? Malo efedrin kofeina izmedju i da vidis kako ima kemije...a i mos trenirat 5x dnevno (s tim se bodybuilderi soraju...efedrin-kofein-aspirin kombinacija, pisao sam o tome u jednom drugom blogu kako i zasto koji sastojak, ako nekog zanima nek pita - nisam probao nit mislim ali znam nesto o tome op.a.)

Mah...idem se naci s bivsom, duguje mi neke stvari pa da vise to rijesimo, da malo slusam o njenom dragom u kojeg je zaljubljenja jako jako jako ali on je daleko (drago mi je da se tako do ušiju zaljubila i žao mi je što ćega 4 godine morat cekat da se vrati u hr), da odem po dio za motor i vracam se u firmu na ovaj komp napraviti projekt. Valjda cu do ponoci doc doma...

BTW pisanje ovog posta mi je tako trebalo...hvala blogu i glazbenoj podlozi (Bob Sinclar - French Kiss Live At MAD-CABLE 25.05.2006 : 118:46min)...btw 2 mislim da cu si uzeti jos jedan broj moba...bilo tele 2 ili tomato i odjebat vip...ionako ga ne koristim, taj mob nisam ponio vec tjedan dana sa sobom sam mi stoji kao budlica doma...a zgodan je mob i pokazuje moju metroseksualnu stranu (samsung je...i to garavi e700)