Lazanje Plemeniti Drugi

srijeda, 21.06.2006.

Ifeel the light

Danas sam polozio sve ispite ove godine na faxu. Tj nisam onu ekonomiku jer mi profesor ne zeli dati potpis zato sto zbog toga sto radim nisam mogoa biti na njegovi predavanjima. I mene to nebi mučilo nego što ja planiram upisati ekonomiju slijedeće godine vanredno....svidja mi se ideja imati jos jedan fax uz ovaj.

No veseli me ovo...imat cu vremena za sebe...imat cu vremena za nekog spešl ko je počeo provoditi dio života samnom (primjetili ste da bas nemam vremena za blog), napokon cu imati vremena za staviti alarm s daljinskim paljenjem na motor koje mi stoji vec mjesec dana na polici a nikak da odvojim čitav dan da to ugradim. Imat cu mozda vremena i za neku veću lovu u fušu zaradit, za nać novi posao (btw prošao sam neko testiranje..najopseznije u zivout, za vojsku su me manje testirali, u ponedjeljak je razgovor) za TRENIRAT (ovo cekam od jeseni prosle godine da mogu), za pazit na prehranu...sve što me veseli...

A i za spešl samvan kiss

BTW VEEEELIKO hvala koki sto pazi na svoje pile....THE Koka :D :D :D

P.S. ja sam pička od covjeka pa ne pijem alkohol tako da se necu napit da ovo proslavim....malo sam zapalio gumu pred faxom i sad smisljam alternativne ekstra primitvne metode kojima se proslavlja nesto u ovoj drzavi a da nije alkohol/droga/hrana (ajd maznuo sam pizzu i sladoled prije ispita)....viš...sutra idem na kupanje na šalatu sa spešl i njenim frendovima....koji nesmiju znati da mi nešto imamo, pa cemo se morat natezat i ic na wc skupa, pricat na mob, mazat kremom i ostale stvari koje ntko "nece" posumnjat od njenih naughtynaughtynut ko da smo djeca...ZAKON..sto cu da joj radiiiiiim njami