Lazanje Plemeniti Drugi

četvrtak, 15.06.2006.

Borba Titana

Poslijepodnevno sunce je bilo visoko na nebu. Ugodnih 29°C, prvi put ove godine je krasilo gradske ulice. Mladić, duhovit, pametan, zgodan, misićav, lep, nežan, neizbežan je na svetoj misiji sulude, a opet tako promišljene i precizne jurnjave po praznim gradskim ulicama na 2 kotača. Otvara 20,5mm frge do kraja na prvi značaj praznine i mjesta za prolaz i time loš kačuk, kruzno oblikovan stavlja na tesku kušnju. Kad odjednom dolazi ON. Ono smeće od onih jeftinih kineskih čaomaoling skutera što se sad praktički dijeli okolo. Kupite 2 kg paradajza za 6.99 i dobijete taj skuter. vmax=45km/h

Kreće akcija, prvi smeafor, zavoj 120 na sat hop...žuto crveno. I čeka se čeka čeka, žuto - zeleno - gas - brrrrm prolazi 2kg paradajza pokraj na sekundi i čim 180 potetnih 2 takta pokretanih kubika poleti junak odlazi, slijedeći semafor zeleno, već se prolazi cibona, ide se prema zelenom valu, jurnjava, kad odjednom. NE. Zvoni mob. Staje se sastrane. Halo bok kak si kako posao fax znas kaj sam te htjela pitat jel bi mi ti mogao [pogadjate, u ovo trenu paradajz prolazi] nesto slozit pa ovo pa ono joj kak si super hvala ti puno cujemo se. Uf. zvjerski pogled, okret kljuca i ajmo dlje, zeleni val, najdosadije mjesto na svijetu, zadnji semafor, jurnjava prema djamiji, prolazak 2mm od babe koja je baš sad odlučila na ovoj zebri usporiti ritam i uzeti dah. Koji vrag nije an placu ili se vozi u tramvaju ko ostali penzioneri. Zvonimirova, opla skliske tračnice, ali stani....tu je paradajz.

Doliječe junak frajerski na semafor rame uz rame s paradajzom. No, murphy je tu....SMS dobar znak baš te volim baš si drag [uf što bi ja radio Ivančici Brkić]...ma dobar je u pm MVJ. Hvala ti za sinoć što si bio tamo, bilo mi je predivno. I meni je [hebem ti smsove] aj cujemo se bok.

Ključ kaciga gas....kvatrić i paradajz. Hahaha MTJ sad si moj! poviče junak u zanosu. Kvatrič - maksimir, opet baba, ista ko ona prije. Mora da se teleportirala, ovaj put se predomislila pa se na pol prelaska vratila nazad. Stadion junak udara 120+ izmedju traka. Neustavljiv je. Publika divlja, vrišti skače, žene bacaju grudnjake i vlažne gačice pred njega...on je car....ali čekaj malo...kaka je to narandjasta lampia što se pali svako malo...sad stalno gori....šta piše gore....Nema benzina...MMJ

Djubrava, kebab i benzinska. Junak vadi ulje, toči malo selenije full synt, goriva kolko stane, kreće platit...čekaj malo...di mi je debitna kartica...okret za 180° nazad prema vozilu u smjeur ceste...kadli Paradajz himself penetrira vazduhom zaliven. Junak se mora smiriti pa je popeglao i jedna snickers uz benzin i nastavio prema istoku u istom ritmu.

A sad pitanje za publiku:
Zašto odgovor "pa daj se odi isfeniraj bar da se ne prehladiš" nije prikladan na poruku "lezim na krevetu i vrti mi se film s tobom u glavi...mokra sam jako...ocu da mi opet ono radis" nego izaziva reakciju "sebični gade"...hebote taj holivud