Lazanje Plemeniti Drugi

ponedjeljak, 12.06.2006.

Lazanje 003

Moram nešto priznati. Nisam nikada vjerovao da ću ja biti taj kojem će se to dogoditi, ali dogodilo se. bang

Mladi lazanje, mlad ko proljetna rosa, snažan ko bik koji se sprema nabosti toreadora, pokleknuo je i priznao poraz. Bitka je bila duga, 3 sata duga i imala je tri tematska vrhunca s obje strane. No, kako krv nije voda, ali organizam ne funkcionira bez vode, dehidracija je bila neizbježna. Sve to uz redukcijsku dijetu i početak treninga rezultiralo je da je glavni junak ovog bloga, a i šire, jednostavno izrekao bolne riječi za njgov ego, "ja ne mogu više"

Priznao sam, lavovski sam se borio, ali netko je mogao više...tko prizna sad je u lepoglavi. Dakle stavite mi lisice, spank me and call me Naughty rofl

P.S. Ovo sam morao priznati, jer da nisam nabijalo bi mi se na nos do kraja zivota koke, koju bi srecom nadzivio jer sam pile namcorlud

--kazu bit ce topal dan danas...e pa za one koji nemaju kaj slusati na ovoakav prekrasan dan skinite si Golden Sun (Seamus Haji & Paul Emmanuel Rmx) - Asle.mp3 (golden sun je ime presme a asle izvođač)...

--haha kak ja imam neozbiljan blog, pa to je divota, oduševljen sam!

- 07:55 - Jesu ti dobre lazanje? (9) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije