Lazanje Plemeniti Drugi

četvrtak, 08.06.2006.

T day

Danas bi mogao bit dan kad ce past prvi ispit u drugom semestru. Yes its a score (ot it will be)

U to ime, od danas opet pocinjem trenirati. Nek se zna, dosta sam neglektao tijelo tokom ovih skoro godinu dana, vrijeme je da opet se osjecam onako jebeno dobro. Volim taj osjecaj iscrpljenosti, ali kad se iscrpis sa gustom i veseljem. Onako padas s nogu, ali opet je tako dooobar osjecaj...uf...grrrrrrrr

Danas sam opet osjetio da ja imam i neke osjecaje, osim gladi. njami Za sve je kriv jebeni icq 5,1 sa onim online alertom koji pokaze i slicicu...netko kog sam jako volio, prejako očito, ali davno 2005 stovise se logirao sa slikom sebe...tj jednog dijela svog tijela. Malo mi je zasmetalo...malo jače. No prošlo me. To je dobar znak...

Sun is šajning and da vedr is....njami (plaviradio live stream)

BTW mozda ste primjetili da na ovom blogu nema niti jedan deep post, ono prepun opsjecaja, metafora, spletki, izmišljenih likova. To bi čak dovelo i do zaključka da sam ja plitka priglupa osoba. Jel imate takav zaključak? Nadam se da da rofl thumbup

- 08:44 - Jesu ti dobre lazanje? (9) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije