Lazanje Plemeniti Drugi

nedjelja, 16.04.2006.

Burp tu tuuuuuuu tu tuuuuuuuuuuu

Znate što mene živcira. Onako jače me to živcira. Živciraju me ljudi koji se ne javljaju na mobitel bangbang. Mislim i ja se nekada ne javim, ali neke ljude moras 5 - 6 puta zvati da bi ih dobio. Naravno, ovo podrazumijeva samo ljude koji ti se zele javiti. Zašto je bitno javiti se na mob? bitno je baš zato što ja funkcioniram na način da mi nešto padne na pamet ili da kad nekoga želim posjetiit da je to uvijek usput i funkcionira na način da nazovem, pitam kaj se radi...i dolazim za 5 minuta.

I ok, neki ljudi cim vide prpusteni poziv nazovu nazad. Ali neki jednostavno ne....i mos ti pricat sa 6 VIP sekretarica, 7 poruka slati i opet nista. Ali nedaj boze da se ti ne javis njima u roku 5 min od poziva. Odmah "a sto mi radis" "pa di si nemogu te dobit" "kaj je bilo da mi se ne zelis javiti".

Zato mene sve to guši. Ne volim to....neda mi se i imam premalo vremena za to. Budi dobar svima i naprči se...

Što se tiće oo gpoliranje...to sam probao preskociti tjedan dana...no razina testosterona je postala neizdrživa danas, pa sam "izgladio stvari", stabilizirao razine hormona i odspavao.

Sutra starci idu na put koliko sam načuo. Mislim da cu sad prošvrljati po imeniku, da malo svoje dvote podjelim s nekom koja je uvijek voljna. No, ništa od medeka