Lazanje Plemeniti Drugi

utorak, 28.03.2006.

Pop a cap in yo ass

by Ben Watt - znaju oni koji susaju Radio 1 (ili BBC One) naughty

Uglavnom, danas je jos jedna cura izludila koja je pokusavala izgraditi neki odnos samnom. Nije da joj na početku nisam rekao i naglasio kako ja živim sa svojih 20 godina. To uključuje ustajanje u 5 i kusur, posao, s posla jurit (doslovce) ne fax i tako do navecer, doci doma, najest se, pogledat gradivo i u krevet. Tako svaki dan. nutnut Malo je precjenila moje mogućnosti da se nalazim s njom. Žao mi je, ali jebiga, ja ne mislim žrtvovat svojih i ovako dragocjenih 5 - 7 sati sna koji su mi jedini odmor. Možda zvuči bahato, zapravo siguran sam da zvuči tako. Iskreno nije mi ni najmanje stalo do nje, to je sve bilo više ono "zato što mogu" a ne "zato što hoću". Žao mi je ako sam je koštao vremena, ali nije tu bilo emocija, a i apsolventica je što znači da ima ona vremena.

Zapravo sam ja dobar, ali kada se dogode ovakve situacije onda se osjecam ko gad i kao da sa joj nesto duzan. No uglavnom, danas se jedna cura zajebala i receptivno je reagirala na moje verbalne spretnosti. Sad cu je probat ispeč prek telefona u slijedecih tjedan dva dok su kolokviji, a onda bi moga i koju minuticu za nju odvojit :D :D

Da nastavimo u ritmu s pocetka: Thrillseekers and Gina Dootson - By your side i malo happy tunesa: Madison Avenue - Don't Call Me Babythumbupthumbup