Lazanje Plemeniti Drugi

subota, 25.03.2006.

Pameti moja

Kad god je nešto što me zaokupira lagano razum nije baš u mome dvorištu. sinoć sam do 2 ujutro kopkao nešto po garazi, nakon sto sam se vratio s autoshowa (nije zgorega napomenuti da sam se digao to jutro u 5), da bi jutros nastavio di sam stao. Sad pod tus i nazad na velesajam. Gomila auta, zezancija, hostese, sve vrvi od poznatih ljudi. Pitam se jel moralno što oko takvih stvari uživam ko prasac u blatu. Svinjica...kako me zvala bivša u boksericama sa nacrtanim svinjskim repom.

No da ne duljim i da ne ispadnem sebičan, evo vam anđela jednog:


bijelo bijelo pokraj srebrnog:


jagode i šlag, savršeno, slatko, udaj se za mene:


i za kraj teta Zorana (Vukić), mala slatka, ali ni do koljena ovoj na slici gore:



Autor fotografija: Mirko Beović, cijelu galeriju mozete pogledati OVDJE