Lazanje Plemeniti Drugi

nedjelja, 26.03.2006.

Nisam kazo, al sam lep

[NAPOMENA: ovo je post bez slika hostesa, slike su samo jedan scroll dolje]
Gledam blog, zapravo samo škicam jer su se moje obožavateljice oko mene okupile i donose mi cvijeće jer sam otvorio blog, ali kazo dobio 500 komentara. Hebote koji selebriti.

Ljubomoran sam...inače nisam, ali koja je on faca...onaka zbunjen a tako vazan. Super.

sigurno ide gradom, spazi neku klinku,
priđe njoj kaže, "curice ja sam ti pikaču"
Ona će odmah na to fufica mala
"evo pičke daću"

I tako ide kazo gradom, svijeće se pale, djeca ulaze u haustore, lišće otpada s drveća, voda teče uzvodno, ulazimo u EU....kazo di si bio dosad....

No, budimo na trenutak ozbiljni u bar jednom postu bez hostesa s autoshowa, usao sam sad u stan, rijesio sam jednu stvar koja me muci vec tocno 2 mjeseca. Ne ne radi se ni o djevojci (a ni o dečku, Slavene šta si se odma ponadao), radi se o nečemu promjera 8,5cm što je moralo ući u rupu promjera 8cm...i to ide tako i postoji način uz posebne uvjete. malo hrvatske domišljatosti. I on top of that, zvoni mob "mali jesi za pusenje"...no o tome u slijedecem postu zašto je to dobro/loše pitanje :D i zašto je tako lep i pozeljan 20-o godisnjak radije bio u garage u subotu navecer...