< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

U ovom blogu ćete saznati
o meni i mome okružju,
ali ću vam puštati spotove,
dodavati mjuzu i slike te
slično...
zabavite se!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
This is me!
image hosting

image hosting


Free Music

Free Music



Free Music Free Site Counter
Free Site Counter

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

MySpace images

MySpace


Evo text za ovu ludu pjesmu...super je!!!

Ordinary Day Lyrics






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

četvrtak, 07.06.2007.

Moji kućni ljubimci

HIIIIII LJUDOVI!!!!
DANAS NIJE PETAK AK NETKO MISLI DA SE ZABUNIO U DANIMA! ODLUČILA SAM POSLATI VAM JOŠ OVAJ POST I NE PIŠEM DALJE SVE DO NEXT; NE OVOG PETKA!!
Hi svima! Again...pa nismo se dugo čuli...od jučer...no dobro! Htjela sam vam reć nekaj o mojim kućnim ljubimcima! Nažalost, ne znam kak da vam pokažem slike od njih a da mi ovaj tu debil ne sere kao "slika je veća od dopuštenih 20 KB"...ko da ja doma posjedujem tak malecke slikice...nije važno! Ja vam imam jednu vodenu kornjaču, zove se Korni! Ženka je, a imam ju od mog 4 rođendana! Sa mnom je provela već 7 godina a sad je narasla tak velika ko kit! Moja stara ju želi odnest na Jarun ili u Botanički da je se riješimo jednom zauvijek, al ja još uvijek ne dam...ipak, pa ko bi se htio riješiti (osim moje mame) životinje uz koju je proveo praktički cijelo (dobro, većinom cijelo) djetinjstvo?! Jedino ak crkne! No to sad nije bitno...TA KORNJAČA JE MOJA JUBE!!! Imam još jednu kornjaču, mušku čančaru Okaša. Dobio je ime po tome kad sam ga prvi put vidjela imao je tak slatke okice (izuzev one gadne kože i face na kornjači). Imala sam ga godinu dana, a kad je došla zima, nisam znala kaj bum s njim...napravila sam kak su mi u zoološkom rekla: strpala sam ga u kutiju zajedno sa suhim lišćem i ubacila ga u svoj nekakav "vanjski podrum". Na proljeće sam ga našla mrtvog...bio je smrznut, ili tak neš...ali sam na ljeto nabavila Okaša Novog! Sad će bit da ga imam već tri godine! Kad smo mi doma vidjeli da ona ideja baš i ne radi, odlučili smo da on napravi to prirodno...zakopao se u zemlju i prespavao zimu! Ja sam se opet pobojala da će crknut...ali nije! Ja sam bila prva koja sam vidjela Okaša kako izlazi iz svog zimskog prebivališta! I tako, dvije zime zaredom...a tad je došao moj najslađi ljubimac ikada - kineski hrčak Njunjo!!!
To je bio slatkiš prve klase, a dobila sam ga po zimi za vrijeme 4. razreda! Hvala Bogu, iako kratko žive, Njunjo još uvijek nije uginuo! S nama je proveo već dva Božića, a ja se nadam da će još jedan...jer je sad već u jako teškom stanju...star je, a još k tome ima dobroćudni tumor s desne strane leđa te lagano upaljeno oko...neznam kako to njegovo maleno srce podnosi...ali opet, radujem se svome dobitku prvog psa na ljeto !!! Pa hej, nije sve tako crno! Njunjo se dobro drži, a moj se život iz dana u dan proljepšava....
BOOOOOOK I KI$$ACH OD LIONESSICE!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.