< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

U ovom blogu ćete saznati
o meni i mome okružju,
ali ću vam puštati spotove,
dodavati mjuzu i slike te
slično...
zabavite se!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
This is me!
image hosting

image hosting


Free Music

Free Music



Free Music Free Site Counter
Free Site Counter

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

MySpace images

MySpace


Evo text za ovu ludu pjesmu...super je!!!

Ordinary Day Lyrics






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

srijeda, 06.06.2007.

Srijeda

EEEEEJ LJUDOVI!!!
eto mene opet! Nije me bilo par dana, nisam pisala postove, ali sam odlučila da ću ih pisati samo petkom! Iako sam to odlučila, više nikak ne mogu čekati i dočekati taj PETAK! Bilo kako bilo, zaboravila sam vam reć: MOJA JE ŠKOLA POBIJEDILA I DOBILA ZLATO U POSLJEDNJOJ UTAKMICI U ODBOJCI!!! Naša se škola zove oš grofa janka draškovića, pa su cure koje su igrale (šestašice, mi petaši nismo mogli igrat burninmad) dobile nadimak GROFICE! Bila sam sretna zbog njih, ipak, zlato nije mala stvar! I one su bile sretne, škola je oblijepljena plakatima o tome kako su grofice pobijedile, a na jednom ogromnom plakatu na hodniku sa slikama zrcalailo se i sjajilo njihovo osvojeno zlato! To je to! Očekujte me sljedećeg, ne ovog petka!! ĆAO I KI$$ACH OD LIONESSICE!!! smijeh

|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.