svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (19)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

U ovom blogu ćete saznati
o meni i mome okružju,
ali ću vam puštati spotove,
dodavati mjuzu i slike te
slično...
zabavite se!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
This is me!
image hosting

image hosting


Free Music

Free Music



Free Music Free Site Counter
Free Site Counter

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

MySpace images

MySpace


Evo text za ovu ludu pjesmu...super je!!!

Ordinary Day Lyrics






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

subota, 19.05.2007.

Zašto???!!!

Zašto me nekada ljudi uopće ne vole i razumiju? Ja samo živim, dišem i postojim. Često se osjećam zaliven zato jer me ponekad ne prihvaćaju u društvu...grozota! Ne razumijem ih, takva sam po prirodi: ne volim veće društvo, mnogo ljudi na jednome mjestu i naivce koji se prave važni tako da te izruguju i sramote pred drugima. Ali nažalost, jedan dio mog razreda voli ogromna društva, drugi više ljudi na 1 mjestu a treći obožavaju izrugivati se drugima! I kak da se sad ja uklopim?! Pokušavam ispasti duhovita ili simpatična pred više ljudi i većim društvom kada naprosto moram, i ako me netko zeza odbrusim mu nekako...no i dalje me smatraju lud, tada još i više! Kada bi bar svijet bio drukčiji, po mogućnosti skrojen samo po mojoj mjeri...da bar! deadgreedymah

|Komentiraj 0| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.