On/Off

By: L.designs

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

¤ Nepopravljiva jezičarka ¤


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Ime: Tatjana.
Nadimak: Tajchy // PeriČČ
Jezična gimnazija u Korpvnici
Rođena: 01.10.1992.
Sviram klavir 6 godina
Imam facebook i myspace.
Msn: tatjanchyka@hotmail.com

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

¤ i nove slikice... :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

¤ Linkovi ¤

JEZICHARI 2. E party

Dva luda frenda

Marina

Andrea

Petrica

Patrisha

Tonka

Monche

Ivančica

Krunch

Lavica

Doris

Anja

Tepih

Blog s pjesmama by Tepih

Hana

Matea

Matea(13)

Paja

Josip

Dizajner

× Moj kutak ×

Poljupci:
poljubac u oči: nadam se da ćemo zauvjek biti zajedno
poljubac u čelo: moj/a si
poljubac u lice: sviđaš mi se
poljubac u ruku: obožavam te
poljubac u vrat: stvoreni smo jedno za drugo
poljubac u rame: želim te imati
poljubac u usne: stvarno mi se sviđaš

Pokreti:
udarac: želim malo tvoje pažnje
snažan zagrljaj: ne želim te ispustiti
gledanje u oči: volim te
igranje s kosom: reci da me voliš
ruka oko pojasa: previše te volim da bih te pustio/la da odeš
smijeh posle poljupca: potpuno ti vjerujem

Savjet:
Nikada ne moli za poljubac. Ukradi ga!
Ako dok ovo čitaš misliš na određenu osobu sigurno si zaljubljen/a.


Image Hosted by ImageShack.us


Kad ti slane kapi kiše kliznu niz obraze,
kad jednom shvatiš sve svoje poraze,
kad te samoća slomi,i tuga u dušu kroči,
pogledaj u ogledalo sudbine, i vidjet ćeš tad moje oči

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Kad ti poslijednja nježnost sklizne sa dlanova,
kad shvatiš neizvijesnost svih svojih planova,
poslušaj muziku noći, ne misli mnogo na nas,
poslušaj jecaje vjetra,čut češ tad moj glas...

Image and video hosting by TinyPic

Pruzit cu ti ruku kad osjetis samocu,
pruzit cu ti zagrljaj kad osjetis hladnocu
za svaku tvoju bol pronaci cu ljek,
onaj pravi prijatelj bit cu ti zauvijek!
List papira, mokar od kiše,
sudbina zna gorko da piše...
Okrenem broj,cujem ti glas TI&JA,al nema nas...
Pita li te netko volis li koga, sjeti se mene i reci nikoga

Image Hosted by ImageShack.us


Kad shvatiš da je za sve daljine potreban jedan korak,
kad ti se život učini bezvrijedan i gorak,
skloni paučinu zaborava sa našeg neba u snu,
Zatvori oči,! Zaustavi vrijeme,! Vidjet češ...Bit ću tu...!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Ostavljas pticu sto voljeti je znala,
a uzimas ono sto laz ti je dala!
Bacas u vodu sve one drazi, ali jedno zapamti:
ONO STO OSTAVIS VISE NE TRAZI!!!

Image Hosted by ImageShack.us


...Kad me budu za Tebe pitali, znat će koliko boli o tebi pričati.
Nitko nema pravo nama suditi, svatko barem jednom može pogriješiti.
Vjeruj kad Ti govore, otišla sam zbog Tebe,
Nisam mogla podnijeti da te druga ruka zagrli

Image Hosted by ImageShack.us


Žene su rođeni vozači..prvo te upale,onda te voze,potom te zgaze,pa zaobilaze.

Image Hosted by ImageShack.us


Pitala sam anđela na nebu smijem li varati dečka,a on će:Varaj mala dok ima budala..

Image Hosted by ImageShack.us


Govori samo onda kada patiš,jer samo tada riječi vrijede,a šuti kada si sretan i ne pokazuj sreću onome ko pati,jer njega će to boljeti,a ti nećeš znat

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



... ljubav je ljubav
ljubav je nada
zbog ljubavi umiru
mnoga srca mlada!!

Image Hosted by ImageShack.us


najteze je znati da si
nitko i nista u ocima
onog tko tebi znaci
sve, al zivot ide dalje
ne pita boli li il ne....!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Pokloni mi svoje oči i njihov topli sjaj, pokloni mi još nešto: svoj vječni zagrljaj. Pokloni mi svoje meke usne i tople riječi dvije: VOLIM TE.

Image Hosted by ImageShack.us


NETKO JE JEDNOM REKAO:
AKO NEŠTO ŽARKO ŽELIŠ I VOLIŠ PUSTI TO NA SLOBODU,
AKO TI SE VRATI TVOJE JE ZAUVIJEK, A AKO NE NIJADA NIJE NI BILO TVOJE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Zašto sam baš tebe srela, zašto kad to nisam smjela, zašto me zanio pogled oka tvog i zašto sada moram patit zbog tog?!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ostavljaš djevojku što voljet je znala, a uzimaš onu što laž ti je dala. Bacaš u more sve one draži, ali zapamti jedno:što ostaviš to više ne traži…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Bori se za sreću, za ono što želiš, ono što ti mnogo znači-nemoj dijeliti!!Ne brini za druge jer oni će se snaći,ali prijateljicu poput tebe teško je naći!

Image Hosted by ImageShack.us


Smiješno je voljeti nekog
a ne biti s njim
pričati svijetu da je tvoj
Teško je voljeti nekog a ne reći skrivenu bol
biti prijatelj s njim
a on nije tvoj!

Image Hosted by ImageShack.us


Nedostaješ mi ti
i ove noći
nedostaješ mi ti
tvoj smjeh, tvoj glas i oči
nedostaješ mi ti
a noć je duga
nedostaješ mi ti
za san , za mir, za ljubav

Image Hosted by ImageShack.us


Iz očiju suze kaplju, usne tvoje ime šapcu, a srce boli stoga što te ludo voli!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Jebeš život kad čovijek pati,
Kad čovijek čovijeka nemože da shvati.
Jebeš život kad nada vene
i živiš od jebene uspomene...
Bio si život, bio si sve
Bio si nekad, al više ne...

Image and video hosting by TinyPic

Sada znam,nemam te,
a ti bio si mi sve.
Mirno spavaj tu.
Jednu stvar znaj
-zauvijek ja cuvam te.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ostavljam te zauvijek -to ti
malo lažem. Voljet ću te zauvijek-sad
istinu kažem. Budi sa mnom-nemoj da se šališ.
Priznat ću ti nešto-sad mi puno fališ.

Image Hosted by ImageShack.us


Boljet ce i tebe jednom,
ostat ces i ti jednom sam,
izigran i ostavljen!
Poteci ce jednom i iz tvojih
ociju gorke suze.
Shvatit ces koliko boli
srce koje uzalud voli,
koje je 100 puta oprostilo i
100 puta bilo prevareno,
pokleknut ce jednom i tvoja koljena,
ali ne obracaj se tada meni,
nemoj traziti da ponovo zaboravim
i sve oprostim.
Nemoj traziti, jer necu priznat
da jos me bolis ti.
Godine ce duge proci,al bez ljubavi...

Image and video hosting by TinyPic

Ako sam ikad vjerovala da sam
covjek svoju srecu kroji,
moras priznat da nijedno
od nas dvoje nije znalo kako
sve to stoji i da pogreska neopisivo boli!
Al pusti, nismo krivi ni ti, ni ja,
kriva je sudbina, ona nas je spojila i razdvojila.
Ako se jednom ponovo sretnemo,
reci cu ti sto tada nisam mogla.
Jednom kad nestanu svi tragovi i
kise: "Znacio si mi puno i previse..."

Image and video hosting by TinyPic

Nije ovo za ljubav,
nije za ljepotu, već da me se
sjetiš nekad u životu, a da me se sjetiš
to te ne zadužujem ,ti me zaboravi...ako to
zaslužujem...

Image Hosted by ImageShack.us


PAMETAN+PAMETNA-romansa
PAMETAN+GLUPA-afera
GLUP+GLUPA-trudnoća
GLUP+PAMETNA-shopping

Image Hosted by ImageShack.us


Nikad nikome ne reci gdje te najvise boli.
Nikada nikome ne reci koga ti srce najvise
voli: JER LJUDI SU ZLI!
Oni mogu da te pogode gdje te najvise
boli i da ti oduzmu onog koga ti srce najvise voli!!!

----------------------

ALL I EVER WANTED

All I ever wanted
Was to see you smiling
I know that I love you
Oh baby why don't you see?

All I ever wanted
Was to see you smiling
All I ever wanted
Was to make you mine
I know that I love you
Oh baby why don't you see
That all I ever wanted
Was you and me

All I ever wanted
Was to see you smiling
All I ever wanted
Was to make you mine
I know that I love you
Oh baby why don't you see
That all I ever wanted
Was you and me

I'm so alone
Here on my own
And I'm waiting for you to come
I want to be a part of you
Think of all the things we could do

And every day
You're in my head
I want to have you in my bed
You are the one
You're in my eyes
All I ever wanted in my life

All I ever wanted
Was to see you smiling
All I ever wanted
Was to make you mine
I know that I love you
Oh baby why don't you see
That all I ever wanted
Was you and me







Image Hosted by ImageShack.us




Halloween

× Begin ×

Petak. - predobar dan. Barem je meni bil :) skoro sam 6 sati provela s jednom osobom. I baš sam se odlično zabavila. a o filozofiranju da ne pišem pjeva
Sve u svemu moramo ponoviti wink

Petak - after 20:00 h

Location: kod Dee

Image and video hosting by TinyPic

šminkanje

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Location : vanka

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Evo to bi bilo to. Napokon sam skužila kak povečat slike rolleyes

Šaljem pozdrav... i ostavljajte komentare...mah

Image and video hosting by TinyPic


|subota, 01.11.2008., 11:30|

|26| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.