< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne By: Lara dizajn

Nešto sa strane....

Moje ime...

VALENTINA
VVictorious
AAttractive
LLikable
EEnjoyable
NNormal
TTerrific
IInsane
NNaughty
AAmazing
Get Your Own Name Acronym





More Cool Stuff At POQbum.com






Create a Lava Lamp



Igrajte se sa mojim životinjicama jer su one inaće jako tužne.......a nakon toga pogledajte moj blog i komajte...komajte...
..komajte..komajte....komajte......a kad vi meni komate......ja ću vama..ili ću prije ja vama pa onda vi meni...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hmmmmm............




adopt your own virtual pet!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic






adopt your own virtual pet!










Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ovo je moj horoskopski znak...djevica...he,he...

Gift
Myspace Glitters at YourSpaceIsBest.com

NE zaboravite komat............

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


anathumbup
gloria
helena

petak, 11.07.2008.

..............Par slika na moje najdraže i najljepše konje................

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Boooooooooooooooook..............Mislim da je bilo vrijeme da napišem novi post......................

U nedjelju sam bila na brovinju...bilo je suuuupersretansretansretansretan...........tamo sam išla s mojim bratićem i sestričnom...prvo smo išli s našim frendovima i frendicama na more......nakon kupanja smo otišli kod moje tete gdje smo se okupali i jeli pa smo nakon toga otišli na "zidić",u selo...tamo smo malo igrali žmurice...pa smo igrali bocu izazova.....hmmmmm..............a kakvi su to bili izazovizalivenzalivenzaliven................
U subotu,sutra idem na brovinnje i bit će super.....tamo ću prespavat 1 ili 2 sedmice..........Jedva čekamsmijehsmijehsmijehsmijehsretansretan..........Sad vas moram napustit.......BOK.......mahwavemahwavemahwave

- 11:38 - Komentiraj (87) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.