Alicia Jones- moja best frendica. Ima 12 godina. Ide samnom u razred. Poznajemo se od malih nogu. Ljetuje u mjestu gdje i ja ljetujem. Prolazi s pet. Ima mlađeg brata gnjavatora. Često s njom izlazim u grad. Imala je ribice, a sad bi htjela psa. Super je!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Linda Bullock-također moja najbolja prijateljica. Malo je mlađa od svih nas, ali isto ide samnom u razred. Također samnom ljetuje Nju sam upoznala malo kasnije nego Aliciu, ali se svejedno dugo poznajemo. Ide na mačevanje. Ima starijeg brata i sestru.thumbup
Image Hosted by ImageShack.us

Miranda Benett-ima 12 godina, upoznala sam ju poslije svih, ali mi je također najbolja frendica, često jedri i ide na regate. Ima mlađeg brata. Ide na plivanje. Voli plavu boju. Zna izvrsno čuvati tajneyes
Image Hosted by ImageShack.us

Lorena Harris-ima 12 godina, još ju nisam najbolje upoznala, prvi put sam ju srela na ljeto prošle godine. Ide u moju školu, ali nažalost ne ide samnom u razred. Rekla je da će se preseliti u sedmom razredu. Igra rukomet. Ima stariju sestru...
Image Hosted by ImageShack.us

čarolije

nedjelja, 12.11.2006.

Prvo pozdrav svima i hvala na komentarima (kojih je PUUUUUUUUUUNO!!!!)!

Žao mi je što nisam tako dugo pisala, ali bila sam na moru, pa škola (7. razredheadbangheadbangheadbangbangburninmad).

Sada sam napokon našla vremena da nešto napišem i stavim slikice.

Moje pustolovine se nastavljaju, ali neznam kad će novi post.!

Nadam se da će uskoro!!!!

P.S. Što više komentara to će brže novi post!!!!!


Bye...bye

Uskoro ću staviti novi dizajn!!!!



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster


Evo ne mučim se samo ja!!!!


myspace layout

myspace layout




MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog




Images for your blog

Images for your blog


- 13:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...

Laura Willis-često me zovu lory. Imam 12 godina. Idem u šesti razred osnovne. Obožavam čokoladu. Volim slušat raznovrsnu muziku i idem u muzičku. Imam puno prijetelja(među kojima su i oni pravi). Kao i većina djece baš i ne volim ići u školu,ali što se mora mora se. Moja izreka glasi:-uživaj u životu! Stalno moljakam roditelje da dobijem nekog kućnog ljubimca, ali me ne šljive ni pet posto!
Image Hosted by ImageShack.us


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us