Obavezno posjetite ove stranice : ( bit će ih još )

Ovo mi je blog od polusestre :
Blog.hr

Ovo vam je cool blog za svirke :
Blog.hr

Neke izreke na engleskom :

Be cool .... hate school...

Be cool....stay cool....

Life's a game. FISHING IS SERIOUS!

If u want breakfast in bed, sleep in the kitchen

Be kool.. Dont go to school

Life is hilariously cruel

Join the army, see the world, meet interesting people, and kill them

This DOG is a good DOG way DOG to keep an fool DOG busy DOG. Read this again without DOG.

Silence is Golden.. But Shouting IS fun!

I love ur smile and ur eyes...Damn im good at telling lies!

I'd Get Up And Do Something With Myself, But I'd Rather Stay In Bed!

.......










komentari yes/no

dizajn by:mare_d_malla s marsa =))

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hy.....ja cu vam pisati o konjima, o svome životu i jos mnogo toga. Nadam se da ce vam se svidjeti blog. Bye....Kisskiss

Moja abeceda

A - avion sretan
B - beba cry
C - cipar zujo
Č - čizma nono
Ć - ćip lud
D -dalekozorthumbup
DŽ - džep laze
Đ - đak puknucu
E - elektronika fino
F - frajerica cool
G - gepard smokin
H - hrčak hrvatska
I - igla no
J - jež namcor
K - konj nut
L - leptir smijeh
Lj - ljubav cerek
M - marmelada tuzan
N - nosorog zijev
NJ - njoke headbang
O - ovca mah
P - policija njami
R - reperica bang
S - sova kiss
Š - šala rofl
T - tikva sretan
U - unija rolleyes
V - violina wave
Z - zebra eek
Ž - žaba yes

02.09.2008.,utorak,

Opet me uhvatilo konjsko ludilo....

sretanPrije sam isla na jahanje ali sada to nije moguće jer je preskupo. Ima u Zajcevoj bb ali to mi je predaleko jer ja živim blizu centra Zagreba. Ako neko zna neki Hipodrom neka mi odma javi tj. napise na komentare. Hvala svima unaprijed!!!



°komentari° |3| °Printaj° #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.