ck ribanje i ribarsko prigovaranje,,.? - PuRpLe_HaZe_;) - Blog.hr

PuRpLe_HaZe_;)

02.02.2006., četvrtak

ribanje i ribarsko prigovaranje,,.?

1.?ne,2.?nee 3?da?ili drugi? treci mislim da,ipak treci blog.prvi je crknuo,mislim.drugi mi se prestao pisati a ovo je treci da,i mozda nece ni on dugo zivjeti,ne predvidaju mu neki duugu buducnost,hehe vidjet ce oni,vidjet ce svi!do tada..

pozdraf!
:)
- 22:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

nepovezana ponekad cak i pametna ,ali uvijek domisljata pisanja jednog polusljepog bica zvanog alek, aleksandra, aleks, mudanta, hippy...
te njegovi apstinencijski problemi zbog pomanjkanja secera...


"The most important kind of freedom is to be what you really are. You trade in your reality for a role. You give up your ability to feel, and in exchange, put on a mask. "

Jim Morrison

Linkovi

o meni....

moja obitelj o meni..hehe,hiihi,oho...
mama:jako draga djevojcica,puno prica i crta, malo uci,voli ziFcirati i dovoditi do ludila druge osobe,šara po zidovima svoje sobe...
tata:srednja kćer,uvijek kuka kako joj fali roditeljske ljubavi,reze sve sto kupi pa zbog toga joj vise i ne kupujemo robu...
sestra starija:ma super mi je alek,jos samo da malo poceslja kosu,baci starke obuce cipele na petu,promjeni cjelu odjecu,pocne slusat drugu glazbu,i pocne izlaziti na druga mjesta,a bila bi savrsena..
sestra mlada: alek je jako dobra seka,volim ju,jedino me ziFcira kada mi uzme moj miki maus,ukrade mi igracku i kasnije ga ne mogu nac,uvijek pojede moje cokolade,i uzima mi sarene gumice..
simba d dog: .............................................



Free Image Hosting at www.ImageShack.us