Epigrami radosnih pokojnika

Epigram nesuđenom pokojniku

Svaki put kad poželiš neko novo, uzbudljivo seksualno iskustvo bez zaštite i bez poznavanja partnerove prošlosti sjeti se ovog perioda...
Sjeti se koliko su ti gorke bile suze, koliko ti je zamrljan bio um. Sjeti se koliko je boljelo, koliko te koštalo. Cijena je preskupa.
Čuvaj se, misli na mene, ne dopusti mi da se ponavljam, brini za mene, svoje mlađe ja.
I ako me zaboraviš, otvori dušu i dotakni ožiljak. Vidjet ćeš da je još svjež, da je rana preduboka.
Bojim se, strašno se bojim za tebe, za kakvoću tvog bitka.
Oprosti ako sam ti zasrao život, još sam mlad, još sam lud...
Bar sam bio.
Do danas.
U nekoliko dana sam ostario deset godina i sad imam negdje oko 90.
Umoran sam.
Jedino što sad želim je spavati. Spavati dugo, spavati sve dok ne dođeš ti. Onda me probudi, razmakni zastore i pokaži mi sunce.
Želim u njemu uživati zajedno s tobom.
...

18.08.2006. u 18:07 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Postoje oni ljudi koji su jednostavno potpuno drugačiji od ostalih.
Previše razmišljaju, filozofiraju i teoretiziraju.
I to ih ubija.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Najfascinantniji Blogovi

"What happens to the hole when cheese is gone"

"Slučaj s jabukom"