last of them

petak, 08.06.2007.

prvi post

opet prvi post,taj je najgori,ak svi imaju blog mogu i ja,zas ne???za sve koji me znaju dovoljno je "BOK" ,a za ostale me zapravo boli đon.blog ce bit bzvz,vodicu ga kad ce mi bit jako dosadno,tako vas u naprijed upozoravam da nece bit puno zanimljivih stvari za procitat.a sta ja tu mogu?zivot mi je dosadan i nisam ja kriv.neznam sta da napisem....i,tak,do slusanja lol

08.06.2007. u 21:09 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ma,j***š opis bloga,kom to treba? ja sam jan za sve koji neznaju,majka me donjela na svijet prije 14 godina,zapravo uopce neznam kaj im je to trebalo,sam im gnjavim i zauzimam prostor.zapravo ne tak puno prostora.imam malog brata.i psa,on je jos najbolji,najvise ssuti,imam puno frendova .zapravo mislim da nekim mozak nije veci od oka,al to je nebitno,dobri su oni,uostalom,tko sam ja da govorim o tome,cesto se osjecam glupo,to mi je glupo,volim radit glupe stvari,gledt crtice(posebno spuzvu boba,fifi,a pohvalio bi i ljudove s cartoon networka,fkt su dobri),volim svoju sobu,jednu curu(nebitno). prezderat se umek donaldsu ,zezat tetu u pekari,velki odmor,lagane stvari,svoj krevet,smjesne filmove,dubokooumne stvari,dobru muziku,nevolim ljude koji se preseravaju,ozbiljne,glupe i lazne,iskvarene,nastrane,....koji nisu sto jesu,uglavnom me bas briga kaj ljudi misle o meni,zar je vazno??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slikica(bas je retardirana)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bas je kul slika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
XD