yestrday just a dream i don't remembre

17.01.2006., utorak

kako lose moze zavrsiti

JAKO!!

daklem bil je petek ka svaki drugi. u subotu se trebalo ici ujutro rano na skijanje i sve bilo ockej...

koje pice s prijateljima do kasnog jutarnjeg sata nagovjestavali su katastrofu

dan je krenul grozno u 5 sam se digo i izrigo ko majka, no kaj je tu je, ko mi je kriv kaj cugam

zavalil sam se na zadnji sic i probal zaspat, do krvavca sam rigao jos 2 puta... stigli mi i tamo, jedva... ka ono najblize parking mjesto 2 km od skijalista, za poludit, jedva me uspjeli nagovorit i odosmo gore...

bordanje je bilo mrak, sunce picilo prava idila, vozili se svuda, snjeg bio malo brz al sve pod kontrolom!!

krenemo mi laganica doma bum pukne remen (naravno zubcasti) na auti i prde u sloveniji!! disater!!!

<< Arhiva >>