°...no more smilies from me... °


Image Hosted by ImageShack.us
Suza, teću jedna za drugom...
Kako je teško....
Kako boli....
Udaljavam se sve dalje...
Najbolje je da nestanem....
Da odem bez traga....
Nitko svejedno neće ni primjetiti....
I ovako i onako sam sama....
Zar je važno šta je meni?...
Kako sam...
Nije...
Svejedno je...
Meni je svejedno...
Onda je i vama...
Neka sve nestane....
Samo da stane...
Da ne osječam više ništa...
Bolje da sam prazna, nego da osječam ovu silnu bol...
Bolje da nema ničega, nego ovoliko patnje...
Nekad je možda i bolje da me nema...
Sve je izbljedilo...
Nestalo...
Samo uspomena...
Hladna memorija...
Ali s puno ljubavi...
Zaboravljena...
Ne, ne to nikad...
Uvijek je tu...
Ruši se sve...
Nema se više ni šta srušiti kad pogledaš bolje...
Sve je već srušeno...
Ja sam sve srušila...
Ubila sebe i drugoga...
Samo samjedno htijela reć...

Nedostaješ mi....

Ne želite znati u kakvom je stanju ovo pisano... :( ...Žao mi je...
By: Bebee...


24.06.2006. | 10:32 | 18 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?





Wait and bleed

Image Hosted by ImageShack.us

.......Čemu se nadati ako se več zna kraj?
Zašto misliti,htjeti,sanjati kada i tako se te želje neče ostvariti?
Čemu sreča ako onda slijedi nesreča?
Zašto bi se trebala zaljubit ako onda moram tu ljubav zadaviti tugom?
Šteta što je ljubav več došla.
Doči če uskoro i vrijeme tuge.......