Upoznavanje roditelja s roditeljima - Varaždin

nedjelja , 16.12.2018.

Želi li vas upoznati s roditeljima?










Dating Site: Upoznavanje roditelja s roditeljima






Danas je ipak malo drugačije jer roditelji znaju da djevojka koju dovedete doma ne mora biti i ona s kojom ćete se vjenčati na kraju. Svejedno je to važan korak i pokazuje dobre namjere. Moja obitelj je velika i luda pa sam uvijek u strahu da je ne prestraše.



upoznavanje roditelja s roditeljima

Znam da se to smatra velikim korakom, ali ja sam uvijek spreman pokazati svoju djevojku svojoj obitelji. Ali nakon 2-3 mjeseca je ok, valjda. Ako je odnos dovoljno ozbiljan za to, onda je dovoljno ozbiljan i za upoznavanje roditelja.



upoznavanje roditelja s roditeljima

Želi li vas upoznati s roditeljima? - Kada sam utvrdio da nije luđakinja.



upoznavanje roditelja s roditeljima



159 LZN Gospodjo, sto vi imate grudi!
Moja obitelj je velika i luda pa sam uvijek u strahu da je ne prestraše. Ako je niste predstavili iz bilo kojeg razloga, tada to valjda nije dobar znak. Ali nakon 2-3 mjeseca je ok, valjda. Svejedno je to važan korak i pokazuje dobre namjere. Ako je odnos dovoljno ozbiljan za to, onda je dovoljno ozbiljan i za upoznavanje roditelja. Danas je ipak malo drugačije jer roditelji znaju da djevojka koju dovedete doma ne mora biti i ona s kojom ćete se vjenčati na kraju. Znam da se to smatra velikim korakom, ali ja sam uvijek spreman pokazati svoju djevojku svojoj obitelji.

[Dating sites to find cowboys|Dating sites india best|Dating soldiers online]






Oznake: eli, Li, vas, upoznati, s, roditeljima?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.