Kao što je poznato svakom umjesno školovanom budućem kralju svijeta, održavanje carstva u savršenom miru mnogo je težak posao. Nakon više od godine provedene u pokoravanju svijeta pod krilaticom 'Želi globalno - osvajaj lokalno', neki su dijelovi Gusarskog carstva postali nemirni i traže krv - Moju, naravno. I to sa skrotuma ili kojekakvog drugog nezgodnog dijela tijela.


Jedan je od pobunjenih dijelova Oslobođene Gusarske Republike Dalmacije, poimence Narodna Republika Zlarin, odlučio stati mi na skrotum drvenim opankom i izglasati pravni akt protiv gusarenja. Krajnje nepristojno od njih, posebice stoga što je dotični akt službeno donesen 27.05.1810., dijete u vremenu kada se moja Guzica i ja jošte nismo rodili. A svijet je bio mlad...

Akt suprotiva Gusaru
Uvećaj sebi i svojem potomstvu na radost i veselje


Trenutni zadatak moje Posade i mene ponaosobice mogao bi se zorno prikazati sljedećim multimedijalnim dijagramom:

1) Otploviti na Zlarin, nemilice ga pljačkati jedno 5-6 dana
2) Pronaći pobunjeničku partizansku vladu Zlarina u emigraciji koja se navodno krije negdje u samom centru grada Zlarina
(prestari su da se kreću, a i dalmatinci su - opravdano računamo na faktor lijenosti)
3) Osloboditi guvernera Miška iz drhtavih ruku senilnih mještana - simpatizera pobunjeničke paravojske
4) Brutalno mučiti i pogubiti pobunjeničku vladu Zlarina ili još gore - rasmjestiti sve njezine članove u šibenske staračke domove
5) Pljačkati Zlarin jedno 5-6 dana
6) Sex, droga i Trešnjevački mališani
7) Sex, droga i Trešnjevački mališani
8) Sex, droga i Trešnjevački mališani, eventualno Kolibri (nešto su žešći)
9) Zapaliti Zlarin
10) Otploviti sa Zlarina, ako nam dragi Bog podari zdravo oko i trijezan um



To je sve zasada. Dok sunce polagano zalazi za neboderom preko puta, poručnica Kiddo lica iskrivljenog u grimasu žvače rabljene kuglice baruta, da se ne bacaju; uvijek napaljeni Biz lašti topove kako bi izgledali novije i tako zavarali ostarjelo oko zlarinskog gerijatrijskog gerilca; Crveni Salle svrbi jaja zbunjeno proučavajući nautičke karte i čudo tehnologije zvano kompas. Naš vjerni Yarni čisti stare rane i pljuje u nove, a poručnik Drunkenbastard lijeno drijema za kormilom dok Tomo - niški sin simultano spušta i podiže jedra, zbog bipoloranog poremećaja koji ga mori uvijek kada temperatura zraka prijeđe nulu. Za to vrijeme, ja pišem ove memoare da bi ih vi kreteni mogli čitati i drkati nogama od sreće i kivne radosti gospine, a sve to vrijeme moja umorna Guzica spokojno sniva analne snove na jastučiću kapetanske stolice od hrasta drveta javora.


Cpt. A. Blackadder

Gusarski Bog Mars