A ti bi čitao rollovere? E nema ovaj put.
Yarrr.

I tako, nakon godina lutanja, uplovismo u novu luku, gdje smo dali remontirati PMS (that's Pirate Mothership) koji sad izgleda pun kurac ljepše.

Išlo je to ovako nekako:





Ja: Land Ahoy!
Svi: Sereš!
Ja: Ma jok, stvarno!
Svi: Gle, fakat!

Hhanyways, uplovili smo, i kapetan je zaprijetio stanovnicima da će im poslati gripu ili rezati guzice, nešto od to dvoje, i oni su samo skočili i remontirali brod, po narudžbi. Ma živa istina. Čak su nam i burek donijeli.
Makar, posada je sad razvila novu igru - kladimo se da li je to bilo zbog kapetanove gripe ili Biz'zare-ovog topa koji je bio uperen u lokalnu populaciju. Garant će te pare stajati tamo na stolu vječno (ili dok kapetan ne uvede novi amandman - "Članak 5, točka 4a: Bilo je zbog mene.")

No, legendama se širi druga priča, a ta je da je LarchTreeParty sam uredio svoj brod - kapetan je oslikao tapecirunge, a ja konstruirao sve ostalo (Drunken je također bio od ispomoći). Ali, ne vjerujte tim pederima, ovo je samo mit i urbana legenda, kao Tito.

Boatswain Yarr'nturi
"Optimiziraj te GIFove, pizda ti!"

P.S. Brod izgleda bolje u Firefoxu.