Čudna se stvar dogodila sinoć. Dok sam ležao u svom prašnjavom ležištu parazita, tj. u svojoj kabini, i ispijao rum iz pljoskice, koju sam «posudio za testiranje» od kapetana, predamnom je zablještalo blještavo biće.
I zapijevao je sljedeće:
«Poooo-piij čeetiriii,
Liiiii-treee ruumaa,
Ili ću ti pojesti
Dušu, dušu, dušu...»

Pa, ja sam pogledao sanduk ruma pokraj kreveta, približio ga i rekao mu: HHOKAY!!! I počeo sam ispijati rum te je nakon par minuta sanduk bio prazan.
Odjednom, svjetlost se prigušila i predamnom je lebdjelo biće koje je izgledalo nekako ovako:
JACKY!!!

Napokon je progovorio piskutavim glasićem i pitao me:
«Jesi li ti anđeo?!?»
A ja sam mu odgovorio:
«Ne, ja sam samo gusar, garrr!!!»

No hhenyways, da skratim priču, mali demon, imenom JACKY (uvijek kad on to izgovori u pozadini se čuje grom i sjevne munja), odlučio je ostati na brodu. Meni odgovara pošto sam tako dobio novog ljubimca i zato radujmo se braćo gusari hehehe.

P.S. kad sam ga upitao zna li svirati koji instrument, izvadio je svoje gajde i zasvirao ih na, pazite ovo, guzicu. Kapetane imaš konkurenciju :p

P.P.S. one more thning, sav taj rum me totalno iscjedio pa šaljem i svoju najnoviju sliku da se divite mom novom izgledu.
Dat_rum

Biz'zare
SeaDog