Pirate Ringset

Draga Edenbeast,

nestrpljivo iščekivajući naš Veliki dan, presvijetli trenutak u kojem će se naša dva bloga ujeditiniti u jedan, nisam mogao ne primijetiti sljedeće. Ja, Black pl. Adder, kao pripadnik ugledne plemićke porodice, dužan sam napomenuti neke sitnice koje je bolje riješiti sada nego kasnije kada bi mogli naići na međusobne razmirice. Pošto si ti luda kao zec, teškoga sam srca bio prisiljen angažirati naše obiteljske odvjetnike kako bi što stručnije sastavili predbračni ugovor u kojem će se jasno naglasiti priroda našeg braka u relativnom odnosu na moje nasljedne vlastelinske posjede. Ja, kao jedini živući nasljednik plemenite obitelji Adder, posjedujem velike količine zemlje koje ne namjeravam dijeliti s neplemenitim sortama. Vi, Edenbeast, pripadate novoj aristokraciji koja se uzdigla do svog statusa pisanjem blogova dok ja pripadam staroj lozi koja svoje korijene vuče još u predbiblijska vremena (moji preci su s Bogom stvarali svijet mind you). Naš nasljednik bit će miješane krvi, moje plave i tvoje crne. On će biti nasljednik svega što posjedujem te se ovom prilikom želim pravno (ako ikako) osigurati od manipulacija njegove osobe s Vaše strane.
Predbračnim ugovorom moja bi strana dobila sljedeće:
1) Tvoju guzicu
2) Zadržavam isključivo pravo na sve svoje nasljedne teritorije
3) Ključeve tvog auta
4) Tvoje roditelje
5) Nasljednika ćemo nazvati Bruce Willis iz Umri Muški pl. Adder,a po rođenju će biti prevezen na Mjesec gdje će biti odgajan od tutora i guvernanata koje ću osobno izabrati. Svako dijete nakon Bruce-a bit će muško, a imena su kako slijede: Conan pl. Adder, Josip Broz Tito pl. Adder, Lemmy iz Motorheada pl. Adder, Walker Teksaški pl. Adder. Imena ćemo latinizirati da zvuče više cool. Žemske djece neće biti. Sva naša djeca bit će obavezno podučavana u mačevanju, bontonu, gramatici, astronomiji, pjesništvu, geometriji, vojnoj strategiji te kako da tuku drugu djecu u školi i puno piju.
6) Tvoj blog
7) Častiš me cugom kad god i gdje god izađemo van; a kada se nalazimo među ljudima praviš se da nisi samnom
8) Kupuješ mi po jednu ljamu na svaki moj rođendan. Iznenađuješ me darivanjem pokoje random patke svakih nekoliko godina tek toliko da mi ljame ne dosade.
9) Obraćat ćeš mi se s 'Vaša božanska visosti' i stalno hraniti moj ego pripisujući mi (naglas) božanske i ine nadljudske atribute
10) NIKADA... ponavljam NIKADA me ne smiješ gledati u oči i obraćati mi se bez pitanja. Pitanje mora biti postavljeno samo kad ja gledam u tebe,a nužno je da bude sročeno što jasnije. Govor tvoga tijela za vrijeme postavljanja upita mora biti što submisivniji. Ritam i boja glasa moraju biti razgovjetni i jasni. Inače ne komuniciramo. Točka.
11) Seks obavljamo samo kad ja želim, dakle s tobom NIKAD (naši nasljednici bit će stvoreni božanskom intervencijom... duguje mi to). Još jedna točka. And I mean it!
12) Živiš u rupi iza ormara za metle i izlaziš samo kada treba izvaditi metlu. Obvezujem se na jednomjesečno čišćenje istog ormara. Kada je ormar u čišćenju imaš pravo na jednosatni izlet u kuhinju, na friški zrak.


Tvoja strana dobija sljedeće:
1) Ništa

btw: Ako se ne pridržavaš ugovora ustrijelit ću te kao psa. Pa ti čitaj između redaka...


Kao što vidiš, naš je predbračni ugovor sastavljen pošteno, bez ikakvih pristranosti. Pristat ćeš na njega ukoliko želiš imati moje dijete.
Bilježim se sa štovanjem te se nadam da će vrijeme pokazati kako je Kennedy-a ubila CIA. I prestani se šminkati kao kurva, pobogu.
Do viđenja draga moja...

Grčevito tvoj,

Cpt. Sir Black Adder
Walker