Arrr, napokon gotov. Nakon što sam prošle subote/nedjelje pao u more mrtav od groga i ruma (nikad više neću piti rum, ne stvarno neću), probudio sam se na nekoj hridi dan (dva,tri) kasnije. I naravno ja mislio, jebiga jutro je još svi spavaju, al probudit će se oni pa će okrenut brod po mene. Moš mislit. Dva dana kasnije eto nailazi prvi brod i naravno ne moram ni pričati što sam sve morao raditi kapetanu kako bi mi dozvolio da putujem s njim ususret svojoj posadi. I šta bi? Putovali mi tako možda 5-6-7-8 sati kadli eto poznate zastave, poznatih jedara. Proklete pizde se usidrile prije 5 dana i čekaju da je doplivam do njih. Naravno kada su moji "dobročinitelji" shvatili da se pribiližavaju gusarskom brodu krenuli su u bijeg. Svom srećom uspio sam, prije nego se bacih u more, odrezati im jedno jedro i znatno ih usporiti. I trubim ja, pušem uz svoj rog, al ovi na mom brodu ko mrtvi. No dobro, doplivam ja do svog broda i skužim da su oni stvarno mrtvi od hrane i alkohola. Prokleti bili, da bog da im sljedeća djevica na koju nalete imala sifilis, oni nastavili tulumarit bez mene. Budim je jednog, budim drugog, niko ni da mrdne. I šta ću je sad, ja zahtjevam osvetu. Dižem ja sidro, okrećem brod i u potjeru. Sva sreća da se pijandure nisu sjetile da sam prošli petak očistio i napunio topove, jer bi sigurno već bili prazni. I sustignem ja drugi brod, okinem iz topova i potopim ga. Ovi mole za milost (btw. ako neko zna šta znači ta riječ recite mi jer me često ljudi mole da im dam tu "milost" ), a ja bacam uže kapetanu. I on, budala debilna, prima uže i penje se na brod. Neću sad ulaziti u detalje što sam radio sljedeća 2-3-4 sata, recimo samo da je ukjućivalo jarbol, uže, 3-4 štakora, malo širu cijev i žarač. A sad da se vratim na ono napokon gotov^. Dakle baš u to vrijeme (valjda od silnih krikova) budi se naš kapetan BlackAdder. Ja naravno očekujem: "Well done matey" i možda kakvu nagradu za trud i potapanje broda. Kita u usta, primi on žarač i krene se zabavljati sa mojim novim robom, a meni kaže: "Kakva je to paluba? Ko je to usrao? Idi to čistit ili češ mi opet kavu nosit u kabinu." I eto očistio sam. Napokon gotov. Da ne spominjem to da su ostali članovi posade u snu povraćali posvuda dok sam ja to čistio.
A sad što se tiče tuluma. Ako saznam tko se onako brutalno izživljavao na mom posuđu, zavezat ću ga za jarbol i claimat. Dvaput. Barem. Pa makar to bio i kapetan.
I još nešto. Predlažem da od sada u jednome danu bude najviše jedna promjena vlasti, jer kod svake promjene mi ostali najebemo. Doslovce.
I da, Nikolina nije došla, kuja!

not captain Quicksilver
swashbuckler extraordinare
Mali od palube