slikiceeee

OVO SAM JAAImage Hosted by ImageShack.us

i ovo sam jabeljImage Hosted by ImageShack.us

i ovo sam jaImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

partyImage Hosted by ImageShack.us

pepy
partyImage Hosted by ImageShack.us

moja najdraza druga laracerekcerekcerekImage Hosted by ImageShack.us

sarakisskiss karla..smijehsmijehImage Hosted by ImageShack.us

mia...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
maya...winkwink...moja najdraza lijepotica...zubozubozuboFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!naughtynaughty
THATS ME....Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
sara....:)Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
mayaaaaaaaa....moje veselje...lolcek...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
karla...jaaaaaaaaaaaako stara slika....moj bombon...:)Image Hosted by ImageShack.us

opet ona..:)Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ne znam sta je ovo

href="http://truedesign.blog.hr">

  studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Tu su/E nisu

by SpAljEnA DjEwJCiCa

o meni

ja sam lara,iam 13 godina idem u 7 razred,naj frendice su mi sara,ella,karla,kety,pepy,dady,lea i ima ih jos puuno a naj frendovi spajic,dedovic,markic,aliulic,fedic,
makic,dadilo i ima ih puuno,,,,volim ih najvise na svijetu a posebno mog JOPILIJA

za neke

ljudi nemojte mi pisat gluparije jer ja znam tko sam ja i koje su moje slike a nemojte mi govorit da to nisam ja jer ja znam tko su mi drugarice...lol...i kako izgledaju i koje su njihove slikefinofinofino

subota, 22.11.2008.

finoe da ljudi...mi smo carine..kraljice...fino



| Klikni (5) | Printaj | :D |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.