LJUDI KAZU.....

Ljudi mi kazu,
da imaju stoput ljepse zene,
ali znam da lazu,
jer moja voli samo mene

Ljudi mi kazu,
da imaju milijon,
i mnogo vecu svotu,
ali znam tu fazu,
jer moja je sreca,
najveca u zivotu
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ljudi mi kazu,
da njihova ljubav,
nema granica,
ali znam da mazu,
jer su imali zena za jednu noc,
koliko Biblija ima stranica

Ljudi mi kazu,
da imaju srece,
koliko ima jabuka na drvu,
ali znam jednu drazu,
jer imao sam ih i ja tisucu,
dok nisam upoznao svoju prvu...

jos jedna pjesmica za mene od moje ljubavi.. hvaja ti,vojim te....kiss

07.12.2006. u 22:19 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

o meniii.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
GOD:16
NAJPICE:cedevita,cola
NAJJELO:pizza,burek i topli sendvici

NAJNAJNAJNAJVISE VOLIM:
-svog decka(Tibora) OBOZAVAM TE
-svog bracu(Nikolu)
-ljeto
-njeznost
-poljubce
-iskrenost
-vjernost thumbup

MRZIM:
-nevjeru
-umisljene fufice(ljude)
-one koje se upucavaju mom decku hehehe
-skolu
-kisu
-osobe koje muljaju
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE,
jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE,
i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJES!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet mi nedostajes...

i opet mi nedostajes
da mi sapuces svoje stihove sneno
da se osjetimo kao vuna i vreteno
da me za ples zamolis otmjeno
da mi tiho kazes:"volim te zeno"....

i opet mi nedostajes
da me svojim dodirom iz sna prenes
da te oci izdaju da jos za mnom venes
da ti moje suze kao vosak na tijelo kanu
da me osjetis kao bol soli na zivu ranu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet mi nedostajes

kao sreca kockaru sto gubi
kao pravda onom kom se sudi
kao rosa zori kad se budi
kao zlatnik izdajici judi....

i opet mi nedostajes

kao voda usahlome cvijecu
kao oltar koji nema svijecu
kao zavoj otvorenoj rani
kao kisa u ljetnoj omami...


i opet mi nedostajes
kao miris tamjana u hladnome hramu
kao sunce u kisnome i tmurnome danu
kao molitva pokajnika sto traze osamu
kao dunjama zrelost dok cekaju jesen ranu....
Image Hosted by ImageShack.us
LJUBAV...ILI SMRT?
Voljela ga je možda i previše,
Ali znam, voljela ga je svim srcem.
U proljeće kad su pjevale ptice,
Kada je cvalo cvijeće
Maštala je o njemu,
Mislila na njegove plave oči
I pitala se dal će joj ikad doći.
U hladnu jesen kad je lišće padalo
Plakala je za njim.
Noću, kad su zvijezde sjale,
Sanjala je o njemu,
Maštala o sreći.
Voljela ga je,
A on nju nije.
Često se pitala zašto je život
Tako gorak i tužan,
Zašto su svi oko nje sretni,
A njeno srce samo za njeg bije.
A sada, kad je opet stigla jesen,
Sa sobom donijela duge kiše,
Ona plakat neće
Jer je nema više.
On je sad shvatio
Kolika je ljubav njezina bila.
Sad bi on htio vratiti vrijeme,
Vratiti njezinu tugu i boli.
Tek je sad shvatio što je prava ljubav
I kako ona boli.
Sad je shvatio
Sad, kad nje nema više
Zašto je plakala s kapima kiše,
Zašto je svoje boli krila,
Sada je shvatio
Koliko je nesretna bila.
Sada i on nju voli,
Ali ta ljubav ne vrijedi više
Jer osobu koju voli,
Nje nema više.
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Bila bih postelja u kojoj spavas i jastuk
na kojem se budis,zvijezda koju sanjas,
suza kada places, osmjeh kad se smijes,
usinila bi sve samo da sam uz TEBE!

Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me
zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis,
ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je
ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime
promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog
zivota, moje ime je tuga.


Da se sva mora svijeta razbiju u kapi, koliko
bi ih bilo? Da se sve zvijezde svemira zbroje,
koliko bi ih bilo? Ne znam, ali mojih poljubaca bi bilo vise.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

proljetne kise


proljece me budi dok padaju kise
osjecam vjetar ali tebe nema vise
bio si mi nekad svjezi lahor u sparini
sad si samo avet proslost u daljini???


a ja te tako osjecam kao kapi proljetne kise
tvoje korake kao otkucaje srca sve jace i vise..
osjecam neku toplinu na usnama ...vatru...
mijesanje poljubaca sa kapima kise bol slatku..


tvoji poljupci topli kao vecernje proljetne kise...
tvoje tijelo na proljetne nevine narcise mirise....
znoj tvoga tijela sa mojih usana tragove brise...
osjecam te u kapima kise ljubav nasa kraj mene dise....
ali tebe dugo dugo nema osim u proljetnjoj kisi vise...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bila bih postelja u kojoj spavas i jastuk
na kojem se budis,zvijezda koju sanjas,
suza kada places, osmjeh kad se smijes,
usinila bi sve samo da sam uz TEBE!

Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me
zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis,
ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!

Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je
ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime
promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog
zivota, moje ime je tuga.


Da se sva mora svijeta razbiju u kapi, koliko
bi ih bilo? Da se sve zvijezde svemira zbroje,
koliko bi ih bilo? Ne znam, ali mojih poljubaca bi bilo vise.

Glas koji dozvanja u usima..svasta je ona..rijec koja se prelama,koja zeli da bude prelomljena...ponekad kao uspomena na par trenutaka srece podijeljena s drugima,al ipak samo rijec...rijec odzvanja duboko u njoj....bolni krik neodobravanja...bolan grc na njenom licu..ona je prokletinja nad prokletinjama..otvara vrata paklena,igra koja ne prestaje..igra koju ona pocinje...i sad bi mjenjala uloge i ako zna da, rezultat bi uvjek bio isti..i dalje bi bilo gresno igrati se s osjecajima...bili su to trenutci kad se sve zaboravljalo ,kad je tren bio samo njen...laskao je,da je njezna ,da uziva u njenim dodirima..izguzvana postelja bila je samo trag igre..igra koja se mozda nije trebala dogoditi...nista joj nije jasno..u potragu bi za jasnocom..za odgovorima..zalazeci i trazeci razlog zasto,bili su to trenutci njenog dubokog razocarenja...strah..opet taj poznati nemir koji je prati..pokusavam objasniti sebi..rijeci nemocne il ja neznam objasniti zasto...zasto?kisa i zvukovi njegove gitare..sve pretopljeno u d-molove...tisina je pratioc njegov..sad nemam snage reci da me ostavi...da me zaboravi...nisam znala zasto,al zeljela sam ga pored sebe i ako nisam smjela...

TEŠKO JE…..

Tesko je cekati , nekog u ciji povratak nisi

siguran…

Tesko je vjerovati usnama kad govore…

istinu ili laz……

…radost ili tugu….

Tesko je nekog sanjati dok on sanja drugu…

Tesko je biti nista u ocima onih ,
…koji su tebi sve…

tesko je sanjati lijepe sne….

Tesko je biti sam..

Nekog dugo cekati..

Tesko je..tesko…

Svakome vjerovati…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NJEMU

Voljet ću te zauvijek,
znam da hoću...
Čujem sjene i glasove neke kako mi to govore noću...

I kad svega nestane,
kad samo tuga ostane,
sjetit' će se nebo i rijeke neke koliko smo toga prošli...

Pričat' će cvijeće o danima sreće,
pričat' će noći kako je tako suđeno svima,
kako je kraj jednom morao doći...

Šapati naši negdje u daljini
govorit' ce prijateljici tišini...

Doći će druga djeca,
sjest' će na naša mjesta,
donijet' će ljubav i poljupce neke
bas kao i ti i ja u onim trenucima sreće...

Autorica: Anja

Bila bih postelja u kojoj spavas i jastuk
na kojem se budis,zvijezda koju sanjas,
suza kada places, osmjeh kad se smijes,
usinila bi sve samo da sam uz TEBE!

Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me
zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis,
ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!

Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je
ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime
promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog
zivota, moje ime je tuga.


Da se sva mora svijeta razbiju u kapi, koliko
bi ih bilo? Da se sve zvijezde svemira zbroje,
koliko bi ih bilo? Ne znam, ali mojih poljubaca bi bilo vise.
Image Hosted by ImageShack.us

design by Spuky