They are...my life

Ovo su vam moji prijatelji.
Ja njih jaaako, jaaaako puno volim!rolleyes kisskiss
GLEDAJTE I DIVITE SE!!!! rofl
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
U boj, u boj za narod svoj!!! hrvatska thumbup

NEW PICTURES

Image Hosted by ImageShack.us
...ona što mora aparatić za zube nosit i ja...haha,jasnije, Ivkica, moja lepojka smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
...jooooj, Tea i Žana...bonita, bonita, bonita de mas! kiss

Image Hosted by ImageShack.us
Tihana, crna Tihana

ekskurzija u Crikvenici i na Velebitu
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
mooooore, mooooreeeeeeee......


Image Hosted by ImageShack.us
....ich....

Image Hosted by ImageShack.us
TOOOONKA kiss

Image Hosted by ImageShack.us
hot, hot, hot... Klara & ja kiss

Image Hosted by ImageShack.us
Monika, ja i Karla kiss

Image Hosted by ImageShack.us
Ivana, pulgelica moja, kiss und ich

Image Hosted by ImageShack.us
St@r@ & j@ kiss

Image Hosted by ImageShack.us
tiho...o tiho govori nam jesen..hehe.. unsere Tih@n@

Image Hosted by ImageShack.us
Mateja i ja kiss

Image Hosted by ImageShack.us
TeJica moja i ja kiss

Image Hosted by ImageShack.us
KLINKE smijehwink

Image Hosted by ImageShack.us
tamo do Klare je trebala bit M(A), al sam ju izrizala!!! smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Martina i ja...smijehhahaha...wink

Image Hosted by ImageShack.us
"sestrična" Tea hehe kiss



MOJI BEST FRENDOVI: Klara, Ivana, Mateja, Monika, Karla, Tonka, Martina, Tena, Tihana, Marija B., Thea, još jedna Tea ... i naravno PČELCA MAJAkiss... muških nema puno... Patrik, Šimun, Sokol Marić, Jurković, Veki, Kotorac... ne znam više... nek se niko ne ljuti ako sam ga zaboravila... sretan

About me...

...nisam zla, malo POKVARENA jesam...bezosjećajna tako, tako... GADURA ITEKAKO...thumbup

Ja sam jedna brbljava mala..jako brbljava mala..smijeh..
Dakle, volim pričat, ne volim učit, al šta se mora, "nije teško"...prolazim s 4...fali jako malo do 5..smijeh...mislim da sam pozitivna osoba, uvijek spremna pomoć, volim sve što vole mladi...rođena sam 05.12.1992. (sv. Nikola malo uranio pa me dan prije ostavio u čizmi...zubo)... i živim u SLAVONIJI, točnije, u jednom malom mjestašcu kraj Save (inače, ona mi je ispred kuće pa ljeti samo prijeđem cestu i već samo doliwink)... al evo nečeg malo "formalnijeg"
Ime: rekli Petrathumbup
Prezime: Galić (za sada)
razred: 1. A LEGENDEEEE
school: Gimnazija NG
family: ..mnogobrojna...
mama: tu je...
tata: na brodu je..
sestra1: u Zg na faksu
sestra2: u krevetu i boli ju glava
sestra3: lupa po klaviru
baka: "joj, diko..."
dečko: don't vorry, be happy..biće i tog...tko čeka, dočeka
zanimanje: tamburanje
my free time: Ich schlafe...und esse..heh
moto: Age quod agis et respice finem! (skužajte!!)


VOLIMcerek
BOGA
kisscerek
Erreway...i glazbu općenito...svoju gitaru!!!yes
...svoju obitelj...
...svoje društvo i razred...mobitel...
...HRVATSKU hrvatska
rukomet.()stvaaarno obožavam).. Balića... Džombu... Horvata... Metličića...
nogomet... Bilića... EDUARDA DA SILVU... Ćorluku... Modrića... Kranjčara... Srnu...
zapravo... volim sport...sve vrste! Janicu... bang smijehsmijeh
VOLIM PUUUUNO, PUNO TOGA.... ludbangyesnutzujo


mrzimbang
umišljene
dvolične
glupe
ohole
lijene
staromodne
narcisoidne
osobe i narodnjake


šTo SlUšAm...

SVE I SVAŠTA, ALI NIKAKO NE narodnjake nono(mrzim ih iz dna duše)bang
...obožavam: Beatles, The Rolling Stones, AC/DC, Gunsi, RHCP, Zabranjeno pušenje, HP, Parni valjak, Atomsko sklonište, AZRA, Crvena jabuka, Gibonni, Thompson (idemo na koncert 12.04. JELDA??partyyessmijeh), Plavi orkestar, ..nađe se tu i Toše Proeski...uglavnom sve osim onih što sam navela..fuj!
I zaboravih nešto što nikako nisam smjela zaboravit, ERREWAY!!!

i'M a FuCkInG pRiNcEs
i GeT wHaT i WaNt
i SaY wHaT i WaNt
CaUsE tHiS iS mY wOrLd
anD mAybE yOu HaTe Me
bUt GuEs WhAt?
i DoN't FuCkInG cArE...))

your words can't get me down.
i'm strong and i love myself.
so i don't care what others think.
cause this is me and my life.
if you don't like it, FUCK OF.mah


You were all I ever wanted.
Right from the start you were
all I ever needed,
but you crucitied my
heart.tuzan

OBOŽAVAM TREE HILL
Image Hosted by ImageShack.us
svi together
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
chad
kisscerek
sophia (brooke)
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
cerek
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Nathannaughty
Image Hosted by ImageShack.us
Haley..hejlsssthumbup
Image Hosted by ImageShack.us


OVO SU PROVALE IZ ONIH ČASOPISA..OK...možda je prosto, al je zato preprepresmiješno!!!roflroflrofl

• Masturbiram jastukom… mogu li ostati u drugom stanju?headbang
• Kupali smo se zajedno i on je svršio u vodu.. Mogu li ostati trudna?rolleyes
• Gurnuo mi je prst dolje, da li sam još nevina?puknucu
• Sa dečkom sam stupila u intimne odnose prije godinu dana i stalno koristim pilulu.Prije mjesec dana, na fakultetu sam upoznala momka s kojim sam također stupila u intimne odnose. Moje je pitanje da li moram uzimati jos jednu pilulu, jednu za dečka, a drugu za kolegu sa faksa?ludludlud
• Bok, imam pitanje za vas! Zanima me imali težina kakve veze s menstruacijom, svi me u školi zezaju radi moje debljine. Otkako sam dobila menstruaciju spolno se iživljavam na igračkama. Zašto? Da li sam normalna? POMOZITE!njamibangnono
• Bok! Imam 11 godina. U trećem mjesecu ove godine primjetila sam da kad stavim ruku na trbuh, osjetim neko kucanje oko pupka. Mislila sam da sam možda trudna. Užasno se bojim trudnoće! Nisam još nikad imala dečka, a kamoli da sam spavala s njim, al mislim da sam trudna jer to kucanje osjetim točno oko pupka. Je li moguće da sam trudna ako sam se samozadovoljavala ili to uopće nema veze sa trudnoćom…nutcryludbang
• Imam 12 godina i ljubila sam se dečkom. Poslije smo se "trljali " preko hlača… jel mogu ostat trudna?zijevno
• Imam 16 god, spavala sam nedavno s dečkom i čula sam da do 18 god. himen ti ponovno naraste…. koliko mu vremena treba?dead
• Spavam s 2 dečka, da li ovaj prvi dok spavam s njim može skužiti da sam ga prevarila?no
• Imam 13 god i pokazujem pi**u dečkima u wc i jako mi je neugodno jer imam veliki crveni prišt tamo dole… kako da se riješim prišta?blablazalivenlud
• Može li ginekolog skužiti da mastrubiram…..?yes
• Hoće li moji roditelji skužiti da više nisam djevica….?yesyes
• Je li istina da masturbacija izaziva neplodnost…. ?namcor
• Prijateljica mi je rekla da ako se istuširam nakon sexa neću ostati trudna…. jel to istina…? bang
• Vise mi je tipova sa partya reklo da ako jedem bombone (ectasy) da ne mogu zatrudniti, pa sam dala da svršavaju u mene. Sada sam trudna - da li to znači da su lagali, ili nisam konzumirala dovoljno tableta?partynutcryludbang
• Zadovoljavala sam se olovkom i toliko sam se zanijela da sam je gurnula preduboko i malo sam krvarila? Da li je to bio moj prvi sex?zijev
• Čula sam neke cure iz 8 razreda spominju riječ peting, pa me zanima šta je to i da li se može izliječiti. Hvala.headbang
• Imam redovan seks sa dečkom bez kondoma. Primijetila sam da mi rastu grudi, stomak mi se uvećao, a menstruacija mi kasni četiri mjeseca. Da li to znači da sam možda trudna?nonononamcoryesyesyes
• Imam djevojku, ali povremeno jednom prijatelju pušim ku**c. Da li sam homoseksualac? (Odgovor: Ne, ti si biseksualac)smijeh
• Spavala sam s dečkovim bratom, da li se to smatra varanjem?nono
• Imam 13 godina, nikada se nisam poljubila s dečkom niti spavala s njime, ali malo sam se udebljala, da li sam trudna?yeswink
• Imam 13 godina jako sam lijepa, zgodna i imam velike grudi. Pomozite, što da radim? (Da nije ovo naša ciaos?)nutlud
• Ja i prijateljica smo se jučer s dva dečka mazile i ljubile na krevetu.. Danas cijeli dan imamo vjetrove! Jesmo li trudne?yes
• Samozadovoljavala sam se s Barbikom uslijed čega je Barbiki ispala glava i ostala "unutra"… što da radim? Molim vas, ne šaljite me ginekologu…bangludlud
• Imam 16 godina i imam dečka s kojim imam intimne odnose. Muči me što on voli da mi gura grlić boce tamo dolje. Moje pitanje je da li mi je dečko alkoholičar.partybang
• Uvijek kad se tuširam okrenem tuš prema sebi i to mi jako paše, da li sam normalna?noOdgovor: A kak bi se drugačije mogla tuširati?
• PRIMIJETILA SAM DA NA REKLAMAMA ZA ULOŠKE UVIJEK BUDE NEKA PLAVA TEKUĆINA, A MENI CURI CRVENO...JESAM LI NORMALNA?lud
• Uvijek sam bio iskusniji od prijatelja, bio sam faca škole i u mene su se zaljubile sve osmašice. Imam 13 godina i postat ću tata.Pomozite!kisscryzubobeljlud


ZAŠTO JE COCA-COLA BOLJA OD MUŠKARCA?

- svaka boca Coca-Cole je uvijek pod dobrim pritiskom.
- Kako god da je promućkaš, napravit će se pjena.
- Coca-Cola prija i ujutro i navečer, i prije i poslije jela.
- Možeš je miješati s drugim pićem, a da zbog toga ne nastradaš.
- Okus Coca-Cole je isti i u različitim pakovanjima.
- Koliko god da je piješ, ona se ne umori.
- Coca-Cola ne može biti pokvarena.
- Coca-Colu možeš konzumirati čim je kupiš i ona neće pomisliti da si laka ženska.
- Coca-Cola će strpljivo čekati da je popiješ kada ti to budeš htjela.
- Samo od tebe zavisi hoćeš li je popiti sama ili ćeš je podijeliti s nekim.
- Sa Coca-Colom ti ne može biti dosadno.
- Coca-Cola ne može biti nervozna, umorna ili neraspoložena.
- Od Coca-Cole ne možeš ostati u drugom stanju.
- Ako je na prvom programu utakmica ili dnevnik, ti mirno možeš gledati film na drugom programu zajeno sa svojom Coca-Colom.
- Coca-Cola ti neće zamjeriti ako kupiš neku skupu haljinu.
- Kad ideš u goste, možeš ponijeti svoju Coca-Colu, a i ne moraš.
- Nitko ti ne broji koliko si Coca-Cola popila u životu.
- Coca-Coli je svejedno je li ti ona prvo piće i uvijek je najbolja.
- BEZ COCA-COLE SE NE MOŽE!!! partypartyparty



...Nešto smiješno...

aerobik - bik koji leti
aloja - kreten koji sam sebe zove na telefon
Bermuda - medvjeđa jaja
bezbolan - zabranjeno govoriti bosanskim naglaskom
chizmica- mala machka koja jede sir
fukara - seksualno ugrožena papiga
gorila - Los Angeles u plamenu
herpes - gospodin pas
Kabul - Dalmatinac koji slichi na bika
kajdanke - Zagorac koji ne razumije njemachki
katran - machka u bijegu
licemjeri - estetski kirurzi
Meksiko - rechi nekome da je mekušac
Nagasaki - egzhibicionistica po imenu Saki
nebuloze - razocharani Zagorac
nemati - otac
pesimistichan - tajanstveni zagorski pas
petak - ak ak ak ak ak
pigment- svinja s okusom mentola
repatica - ptica koja pjeva Eminema
romantichar - pripadnik romskog naroda koji prouchava antiku
transparent - tvrtka za prijevoz roditelja
trijumf - tri djevice
ustanova - plastichna operacija usana


ŽIVOT

Život je prilika, iskusi je! Život je ljepota, divi joj se! Život je san, učini ga stvarnim! Život je izazov, suoči se s njim! Život je zadatak, izvršavaj ga! Život je igra, igraj se! Život je bogatstvo, čuvaj ga! Život je obećanje, ispuni ga! Život je borba, pretrpi je! Život je avantura, usudi se! Život je sreća, zasluži je! Život je život...BRANI GA!!!


Bezumno je: mrziti sve ruže jer si se ogrebao na jedan trn, odustati od svojih snova jer ti se jedan nije ostvario, izgubiti nadu u molitve jer jedna nije uslišana, odustati od svojih napora jer je jedan bio uzaludan, okriviti sve prijatelje jer te 1 iznevjerio, ne vjerovati u ljubav jer ti netko nije uzvratio...!


Kad nečujno, niz lice, suze padaju, tvom zagrljaju ruke se nadaju, kad život zaboli i oko mene pojavi se tama, sjetim se tebe i znam da nisam sama. Kad ružna bol na srce mi dođe, uz tvoje riječi utjehe, bol polako prođe. Život je gorak i znam da ne možeš sve moje jade ukloniti, ali znaj da te želim uvijek za prijatelja imati! Tugu da mi otjeraš i svoj osmijeh pokloniš, hvala ti, prijatelju što u mom životu postojiš!




< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-Da/Ne

by Seke rasturaju =)

Opis bloga

....P.S. (prije svega - Karlina provala smijeh)... ovisna sam o stavljanju ovih dvotočki, trotočki i politočki....i smajlića....žalim ako vas to živcira! rolleyes
Na ovom blogu pisat će svega i svačega...nekad nečeg smiješnog, zabavnog i smislenog, a nekad doooosadnog zijev i besmislenog....al nemojte mi zamjerit! nono A, sad...ajte ljudi, čitajte i komentirajte!!!! mahwave
S ponosom, Vaša Petra!smijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ne znati i ne znati da ne znaš, jako je opasno!!

time passes, the world changes, but i'm still the same old kind...

In my heart you'll be forever, baby, I'll remember you.

Image Hosted by ImageShack.us
očito ja... sretan









RyAn
PhiLLipPe naughtycerek







Image Hosted by ImageShack.us



LINKOVI
tih@n@ & h@nn@

.......1.D.....thumbup

pčelca maaaja finokiss

beeekavci..1.b

ponosna hrvatica

elita hehe GIMNAZIJA NG

leica

Peremptoriness

tena

neka nova klinka smijeh

.....smijem se, niko mi ništa ne može, smijem se ko da mi je najbolje, smijem se samo da suze sakrijem ... NEMA PORAZA NA LICU MOM, OVOM LICU PONOSNOM...!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Luisana i Camila yessretansmijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Erreway - Rebelde Way
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
MArizza Pia Spirito
Image Hosted by ImageShack.us
Benjamin Rojas
Image Hosted by ImageShack.us
njih dvoje slatkićaa
Image Hosted by ImageShack.us
Manuel...Felipe Colombo
Image Hosted by ImageShack.us
Erreway
Image Hosted by ImageShack.us
Erreway - Dije adios

No quiero llorar por ti
hace rato te perdi
ni cuando cierro mis ojos
siempre amor estas aqui.

Cada lugar que recorro
tiene contigo que ver
a cada paso hay testigos
de ese amor que se nos fue.

Dije adios
fue el final
nada quedo entre los dos
solo el sol,
nuestro sol
y el dolor y este adios.

Y te vas y me voy
y nadie dijo perdon
lloras tu, lloro yonuestro sol
se apago.

No puedo seguir asi
ya se que no volveras
es inutil tu recuerdo
no debo mirar atras.

Pero en los atardeceres
apenas la luz se ve
imagino que te acercas
y todo vuelve a empezar.


Malo, pomalo...zujo

Znam, ti imaš plan da osvojiš mene
I htio bi da ti dam sve što imam,
Svu ljubav u mojim grudima.

I dobro znam, da ljubavni plam što gori u meni
Gorjet će svaki dan ko najljepši san
Ti hodaš po mojim mislima.

TI SI SUNCE MOGA NEBA
TI SI SVE ŠTO MENI TREBA,
TVOJE VRELE USNE
PRIJEKA SU MI POTREBA

Malo, malo, pomalo oko mi je na tebe palo
Kao vjetar dođi, kroz kosu mi prođi.
Malo, malo, pomalo SRCE MI JE KUCATI STALO.
POGLEDAJ U MENE, zapali mi vene!

Kad, se uspava grad
I mjesec i zvijezde,
Tebi će reći tad
Da sretna sam kad
Se budim u tvojim snovima



Ti si srce moje

Vani peče sunce i miriše zrak,
ti si umoran i bježiš u hlad,
a doli je ekipa i čekaju me,
ptice pjevaju - PROBUDI SE!!!

Mala, daj se smiri
i poslušaj me!
Tvoje godine su opasne!
I svi ti dječaci što te čekaju,
ljubit te ko ja ne znaju!!!

TI SI SRCE MOJE, JA SAM TVOJE!
OVAJ SVIJET JE STVOREN ZA NAS DVOJE.
KAD TE POLJUBIM, JA SE RASTOPIM,
OČI ZATVORIM PA POLUDIM!

Kad te gledam, zemlja mi se okreće.
Sva se svjetla zapale.
A ljubit ću te, nećeš znati što ti je.
Vjeruj mi, JA TO ZNAM NAJBOLJE!!!
kissyescerek



Parni valjak - Dok je tebe

Dotakni mi usne,
Probudi mi tijelo.
Još je vatre ostalo.
Dotakni mi dušu,
Srce je vrelo
Za tebe je izgorijelo.


I samo ne daj nikada
Da nam ljubav bude navika.
I samo ne daj, ne daj nikada
Da nam ljubav bude navika.


Slušam, čujem,
Gledam i vidim,
Otvaraš se kao cvijet.
Tvoje mi oči
Kažu što želim
U njima leži sav moj svijet.

Probudi me strah,
Ne bih da te izgubim,
Samo ne znam kakve veze
Imaju godine s tim.
Idem dalje ja sa tobom zajedno
DOK JE TEBE, NIŠTA DRUGO NIJE POTREBNO!

VOLIM TE, BUDALO!!!


Severina: Adio ljube

Ja sam tebi sve na svijetu vjerovala
ja sam tebi sve na svijetu poklanjala
i dušu i tijelo jer sam tvoja bila
ali me je luda želja prevarila.

Adio, ljube moja ljubavi
srećo život nas rastavi.

Zbog tebe sam sve na svijetu ostavljala
Zbog tebe sam željne noći proplakala
prijatelje stare sve sam ostavila
ali me je luda želja prevarila.

Ja bi opet tebe dušo izabrala
i nikad se ne bi zato pokajala
i dušu i tijelo sve bi tebi dala
samo da još jednom budem tvoja mala.


Parni valjak - Depra

Ne treba mi doktor da kaže što mi je.
Ja znam zašto boli, ali boli previše.
Sa živcima sam slabo, imam četiri razloga:
Lova, lova, lova i depresija!

Imam paranoje, noću ne spavam,
Sve me kosti bole, hoću na more!
što sve klinci troše, gdje sve nestaje?
Rastegni se do prvog, kada prestaje - depresija od izgleda.

Ma ajde dođi, dušo, da te poljubim!
Samo ti, i samo to, još pomaže da zaboravim

Ne treba mi doktor da kaže što mi je.
Mrzim kad mi netko maglo prodaje.
Nervozan sam, dijete, imam dosta razloga:
Lova, lova, lova i depresija.

Nostalgija me muči, ne kužim trendove,
Slušam staru muziku i stare bendove
U duši još sam hippy, brojim oblake,
Mrzim ovo vrijeme i kompjutore.

Depresija od izgleda
Depresija bez izgleda!!


Parni valjak - A gdje je ljubav?

Danima već kiši,
Ja iz dura opet odlazim u mol.
I ne znam više kako...
Od srca se ne smijem predugo.

Sasvim krivo vrijeme za mene.
Prolazim bez potrebe.
Nisu šanse svima jednake,
Ne možeš od istine!

Oprostite na smetnji,
I ja bih rado nešto veselo,
Al' nema dobrih vijesti.
Gorka valjda traži lagano.

Sasvim krivo vrijeme za mene.
Prolazim bez potrebe.
Sve su boje sivo-srebrne,
Čekaš ljeto, a već zima je...

A gdje je ljubav?
Ooooo... a gdje je ljubav?

Slažem dane, tugo,
Ti si moja vjerna pratilja,
A nema tome dugo.
Još je bilo svjetla ispred nas.

Tražim ljude, slabo pogađam,
Čuvaj leđa, svašta se događa.
Sve su boje sivo-srebrne,
Čekaš ljeto, a već zima je...

A gdje je ljubav?
Ooooo... a gdje je ljubav?

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Kako je teško voljeti tebe, a znati da nikad nećeš biti moj. Kako je teško voljeti tebe, kad gledam kako odlaziš njoj! A kad jednom bude kasno i shvatiš riječi moje, vidjet ćeš da si izgubio nešto što je trebalo biti TVOJE...!

ponedjeljak, 28.04.2008.

...a vidi me sad!

...Ojla, ojla, ojla! Evo, ljudi, i mene,...finally... Odlučila Petrica malo "štedit"..hehe... Prošli mjesec račun za internet je bio preko 100 kuna..greedy."Nek se ima, nek se troši. I ima se, fala Bogu! Dok je zdravlja, bit će sreće, a zaradit uvijek moguuu..." zubo Al ne budem samo ja na netu...pa naravno.... I kao i uvijek...ne znam šta da pišem... Eeee, daaaa.... Danas sam se ja, napokon, odlučila vratit knjigu u knjižnicu koju sam digla 14.03....i, očekivano, morala sam platit zato što sam kasnila s vraćanjem... A znate li koliko???? 10 kn!!! Mislim, nije meni bio problem dat te novce...ipak, pa sama sam si kriva što knjigu nisam vratila na vrijeme...a zapravo i nisam ja sama kriva...malo je i profa Latalka zezala jer je lektiru odgađala 3 tjedna...a ja nisam htjela vratit knjigu jer bi "zaboravila o čemu se radi"...yes Al, ok...i taj problem je rješen. Naplatila ja dug odmah! Alaaaa, me sram bioooo?!?!?!! Sramota.. dead
Kako mi je u školi? U školi mi je isto dobro...polako se rezerviraju dani, sati i minute smijeh za pisanje zadnjih testova... Al pogle gluposti! Zašto svi ti profesori u isto vrijeme zauzmu mjesta za pisanje testova??? Namame se na zadnji mjesec ko luuudi! I to mi se uopće ne sviđa...zar neke testove ne bi mogli pisat u 4.mjesecu??? Pa zašto ne....mislim, stvarno bzvz. I da, dobila Petra 2 iz matematike! yesyesnono Da, da...dočekala ja i to! Ma nema veze...sve se to da još ispravit za ovih nekoliko dana...blabla...bar se nadam da se da ispravit! partydead smijeh I, evo...napisah ja post...malo oduži čak! Al whatever...važno da sam napisala bar nešto! Danas mi tata dolazi...valjda je kupio koju čokolejt..ak je, častim sutra u skul! I NEMOJTE ZABORAVIT DA SUTRA IMAMO RASPORED OD PETKA!!!! burninmadsmijeh Večeras mi izgleda počinje omiljena serija...na OBN-u....jedva čekam da ponovno vidim ta suuuuuuper lica! smijeh Ajd, idem ja sad...moram čitat lektiru...ako mi se bude dalo. Sama sam kod kuče....lijepo! yessretannjamipartythumbupsmokinsmijehnut P-O-Z-D-R-A-V ...........bye, bye! Lolim vas! smijehmahwavekissrolleyes



| Komentiraj (19) | Troši boju | # |

<< Arhiva >>