rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

OVO JEDNA SERIJA KOJU NIKAD NECU ZABORAVIT....

Free Website Counters
Free Website Counters

myspace comments

myspace comments


Ovo je moja seka Marina...kisskiss

layouts myspace

layouts myspace


Ovo sam ja Tena.....

pimp myspace profile

pimp myspace profile


Ova je Jerina moja naj prijateljica na svijetu.....kiss

myspace layout codes

myspace layout


Moja Patricia moja skoro naj prijateljica....kiss


myspace layout codes

myspace layout


Ovo je Eleny ......

free myspace layouts

free myspace layouts


Magda...


myspace layout

myspace layout


Ovo je moja frendica Lina....

Koja vam je bila naj bolja serija?
Pasion
Alborada
Oluja
Dvoboj strasti
Ciganke
Zemlja strasti
Rubi
Rebeca
Nevina
Zena u ogledalu
  
pollcode.com free polls




Cursors






Linkovi

Blog.hr
Blog servis

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Sada nesto o meni....

Zovem se Tena idem u 5.c
Imam mnogo prijateljica ali najbolja je Jerina
Nisam zaljubljena ali moja ljubav su serije....
Najvise volim one meksicke....
Najdraže su mi bile:
Pasion....(Strast)
Alborada....(Zora)
Duelo de pasion(Dvoboj Strasti)
La Fea mas bella(Ružna ljepotica)
Lola....(Dolores ime)
Zatocenica...(Prisionera)
Tierra de pasion...(Zemlja strasti)
La Tormenta...(Oluja)
Zacin ljubavi....
Žena u ogledalu(La mujer el en espejo)
Ciganke(Gitanas)
Anin dvostruki zivot(la dos caras de Ana)



Najglupja serija:Opijeni ljubavi

Naj serija na Engleskom...
Za istim stolom....(Party for five)
Magnum....(Magnum)
Korak po korak...(Step by step)
Princ iz bel-aira...(Princ grom bel-aira)
Pod istim krovom....(Family matters)
Puna kuća....(Full house)
Malcom u sredini....(Malcom in middle)
Dadilja.....(Nanny)
Reba....(Reba)
Bracne vode...(Married...with children)
Kucanice...(Desperate housewives)
Kosti...(Bones)
Cobra 11(specijalci s autoputa)



LiNkOvI

NeLa AnToNeLa
MoJ jOs JeDaN
MoJa SeKaNa
Welcome to my truth
Tesko je voljeti....
Voli me voljet cu te....
Lalalalala
mjaumjaumjau
Grrrrr
Nemojte se ljutiti nemogu sve stavit

utorak, 09.09.2008.

Ostavite komentar na od moje sestre blogu....http://www.zaalmira.blog.hr


Image Hosting
Ovo je moja sestra jako je lijepa zar ne..

http://en.netlog.com/_MaWeNa_cUjiCa_evo ovo je netlog moje sestre nemojte se pitati sta je to samo otvorite

KaKo BoLno mJeSec za mJeSeCom teĆe,
a sRce mOje sVe me viŠe peČe,
PeČe MeNe SvaKi poGLeD TvOj,
JeR sAm SvJeSna da Ti NiSi mOj,
NoĆiMa Te SaNjaM, u MiSLiMa MoLiM,
ne zNaŠ i ne sLuTiŠ KoLiKo Te VoLim
I SvaKi poGLed mOj KaD pRoĐeM poRed TeBe,
reĆi neŠto ŽeLim a SaMo se piTaM
"ZaŠtO sMo se sReLi?"
There was a problem saving. Please try again.

Ona pise pjesme voli slusat muziku.....



Komentari (200) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.