utorak, 25.07.2006.

...vratih se ja sa moreka...=)

...neznam što mi je bilo da sam napisala ovaj glupi, ali skroz glupi naslov...
...neznam kaj da vam kažem...ali reći ću vam jedno
RAZOČARANA SAM
...čime???
...ah čime...svime...inače vam ja ljetujem u Maslenici i tamo imam škvadru, nije baš nekaj ali ono ok je...a ove godine sam bila u Zadru...nepitajte zašto jer mi se neda govorit...mislim mene uopće sram to vama prićat...ma užas...
...no dobro znaći bila sam u zadru di namam nikakve škvadre, malo mi je bilo glupo(U POČETKU) dok nisam našla zanimaciju...heheh=)...jednog prezgodnog švabonju, samo mi je blio bed kaj je švaba...inače sve 5...
...švabo me zabavljo samo jedan dan, pa je ispario i više ga nisam vidla na plaži...
...ali onda dođe druga zanimacija...hehe=)...pogađate?
...da opet dečko, samo za ovog nisam bila sigurna jel je švabo ili nije...e kako sam ja glupa užas...nisam znala da mu priđem...a baš taj dan su blili ogromni valovi, negdje metar, metar i pol...i on je imo luftić i vozio se....i ja sam imala luftić pa sam odlučila na neki način napravit sudar luftićima, znate ono...naosim ja luftić u visini koljena kad odjednom naleti val i sruši me....vušššššššššššššš....i nema Lane...ni dobro dignem se ja...idem dalje kad opet...vušššššššš....nema Lane...dognem se ja onako sva ljuta i psujem u sebi "Ma majku ti j...m, odi u 3 p....e m....e, šiptaru jedan..."...no nekako sam se progurala i uspjela ukrotit valove te sjelča na luftić...no imala sam još jedan problem, ajmo reći "JAKI" problem...
...da...morska struja, jaka morska struja...buuu...
...no nisam se dala vaslala sam sve jače i jače dok mi ruke nisu otpale onda sam se pustila...a kad vidiš mene za negdje 6 sekundi na drugoj plaži...i bris....veslam ja ko luda i napokon nekak dođem u ravninu s njim...ali tam je bio njegov tata...pa baš super...
...niš kaj sam mogle vratila sam se...i izašla van iz vode...
....i da razočarana sam zato kaj sam jadva malčice pocrnila na moru....šmrc=(...mislim nisam baš ni mogla u 10 dana pocrnit, ali ipak=(...
...i više neznam kaj da vam kažem, ali sretna sam kaj sam došla doma...
...šaljem pucu svima koji ste mi komentiralai...

P.S.--->neki ljudi meni u komentare napisali "Oho! 50 komentara!" pa kaj če mi %= pišljivih komentara u 10 dana, misla sam da ćete barem 70 preć....joj ljudi moji...joj...=)))))

- 19:27 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.