srijeda, 28.06.2006.

…što me zivciraju «SAVRŠENI»…

…evo kao što već večina nas zna u svjet blogera ušla je i Jessica Alba, pa ljudi to je…to je…to je…izmišljotina…
…ali naša nova «savršena», ne misli da je to izmišljotina, pa kaj je meni pa ona NE misli, dobro ona si je umislila(očito) da je Jessica Alba, jer ako odete na njen blog (STISNITE OVDJE) i pogledate u box, gdje se nalazi «njena» slika vidjet ćete da ta slika prikazuje Jessicu Albu…
…htjela sam joj to reć, ali vidla sam ja puno takvih blogova i šta god vi njima rekli njima to ništa ne znači, oni samo žele vašu pažnju…pa vas zato molim da ih ne vrjeđate i da im zapravo ne pišete ništa…tako kad skuže da im nitko ne dolazi, opet će vas počet vrjeđat u nadi da čete pošizit i ostavit brdo komentara u kojima čete ih izvrjeđat….
…znači ja vam preporučujem IGNORIRAJTE IH
…znam da vam je teško nekom tako glupom ništa ne reć ali suzdržite se…

…ja sam fakat vidla puno gore blogove na kojem je vlasnica pisala kako se sexala sa 4 odjednom, pa taj blog fakat nije ni blizu ovom…
…evo vam par takvih blogova…
savršen život jedne popularke
male bogatašice
šminkerice
naljepša na cjelom svjetu
…odite tamo i nasmijite se do suza…

- 10:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.