Ponedjeljak ujutro.....

Dragi BOZE,
za sada mi je dobro.

Jos nisam tračala,
nisam se ljutila,
nisam izgubila kontrolu,
nisam bila egoistična

niti sam ikome zavidjela.
Nisam jambrala,
tuzila se,
a niti psovala.
Nisam pojela ni najmanji komadicak čokolade.
Nisam bila na bankomatu i nisam zadužila svoj račun.

Ali, za nekoliko minuta cu izaći iz kreveta
i onda ce mi stvarno trebati tvoja pomoć...

09.10.2006. u 11:39 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

sve i svašta

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...i još malo linkova...

Hospitality club

Moji hobiji

>
- planinarenje - kad god i kud god
- plivanje - u svakoj bari
- psi ili psetarenje
- plesanje - utorkom
- putovanja - non stop
- bicikliranje - tu i tamo
- vrtlarenje - nakon 15,00 sati
- goričarenje - u sezoni
- klizanje - u sezoni


Moj vrt

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us